أهلا و مرحبا بك في منتداك منتدي هندسة الفيوم
تفضل بالدخول عزيزي العضو و ان لم تكن عضوا
يسعدنا جدا أن تكون واحدا من عائلتنا



 
بوابتناالرئيسيةبحـثقائمة الاعضاءالمجموعاتاليوميةالتسجيلمكتبة الصوردخولس .و .ج
شارك معانا من فضلك ولا تكون سلبيا في اعاده تطوير وهيكله المنتدي من فضلك قم باضافه رايك والي شايفه منوجه نظرك وهنسمعك ونحاول ننفذ باذن الله

شاطر | 
 

 املأ الفراغات

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2
كاتب الموضوعرسالة
هبه النيل
عضو مشارك
عضو مشارك


[img][/img]
كيف تعرفت علينا : بحث جووجل
انثى
عدد الرسائل : 266
العمر : 27
المزاج : happy
السنة : ثانية
جامعتك : لا
قسم مختلف : -----
نقاط : 3035
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 20/08/2008

مُساهمةموضوع: املأ الفراغات   السبت أكتوبر 11, 2008 10:01 am

تذكير بمساهمة فاتح الموضوع :

السلام عليكم ورحمة الله وبركاتــــــه



شوية اسئلة ممتعه .. اتمنى تجااوبواا عليهااا ..
تفضلواااا ..
1-(( . . . ))
عضو توقيعه جميل .
2- (( . . . ))
عضو نشيط بصراحة .
3- (( . . . ))
عضو مفقود .
4- (( . . . ))
عضو خفيف دم .
5- (( . . . ))
عضو واثق من نفسه .
6- (( . . . ))
عضو داخل مزاجي .
7- (( . . . ))
عضو أتمنى ألتقي به .
8- (( . . . ))
عضو بتحس أنه مثقف .
9- (( . . . ))
عضو نفسك تعرف معنى اسمه .
10- (( . . . ))
عضو نفسك تغير اسمه
11- (( . . . ))
عضو تحس انه عجوز .
12- (( . . . ))
عضو بتحس انه يفهمك .
13- (( . . . ))
عضو نفسك تقوله ( كلامك صحيح دائما ) .
14- (( . . . .))
عضو يناسبه لقب ( الطموح ) .
15
ـ (( . . . )) عضو بتحس انه خفاش دايما يرد بسرررعه ......
16
ـ (( . . . )) عضو عاجبك اسمه .
17
ـ (( . . . )) عضو يستحق الإشراف .
18- (( . . . ))
عضو نفسك تطلع معاه .
19 - (( . . .))
عضو يستاهل الأحترام والتقدير.
20 - (( . . .))
عضو تعطية درجة امتياز بجدارة على طريقة طرحه للمواضيع

بصراحة تامة مش مجاملة رجااااااء
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

كاتب الموضوعرسالة
IEEE Chairman
المدير العام
المدير العام


[img][/img]
كيف تعرفت علينا : بحث جووجل
ذكر
عدد الرسائل : 7861
العمر : 27
المزاج : not very good
السنة : رابعة
القسم : اتصالات
محافظتك : الفيوم
جامعتك : الفيوم
قسم مختلف : حابب هندسه كيميا
احترام قوانين المنتدي :
نقاط : 7247
السٌّمعَة : 21
تاريخ التسجيل : 21/05/2008

مُساهمةموضوع: رد: املأ الفراغات   الجمعة نوفمبر 07, 2008 10:18 pm

ليه يا ابو سالم ؟
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://eng-fayoum.forum3.info
ASA
المراقبة
المراقبة


[img][/img]
كيف تعرفت علينا : صديق
ذكر
عدد الرسائل : 954
العمر : 27
المزاج : ZEFT
السنة : ثالثة
القسم : مدني
محافظتك : الفيوم
خريج : نعم
جامعتك : الفيوم
قسم مختلف : -----
بلدي :
نقاط : 3401
السٌّمعَة : 19
تاريخ التسجيل : 06/07/2008

مُساهمةموضوع: رد: املأ الفراغات   الأحد نوفمبر 09, 2008 3:04 am

مزاجي
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://scouteria.hooxs.com/
IEEE Chairman
المدير العام
المدير العام


[img][/img]
كيف تعرفت علينا : بحث جووجل
ذكر
عدد الرسائل : 7861
العمر : 27
المزاج : not very good
السنة : رابعة
القسم : اتصالات
محافظتك : الفيوم
جامعتك : الفيوم
قسم مختلف : حابب هندسه كيميا
احترام قوانين المنتدي :
نقاط : 7247
السٌّمعَة : 21
تاريخ التسجيل : 21/05/2008

مُساهمةموضوع: رد: املأ الفراغات   الأحد نوفمبر 09, 2008 3:34 am

مزاجك ده في بيتكم مش هنا
يا حبيبي
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://eng-fayoum.forum3.info
eng_dido
المدير العام
المدير العام


[img][/img]
ذكر
عدد الرسائل : 5057
العمر : 27
المزاج : عادي كله تمام
السنة : رابعة
القسم : صناعية
محافظتك : الفيوم
جامعتك : لا
قسم مختلف : -----
احترام قوانين المنتدي :
بلدي :
نقاط : 4753
السٌّمعَة : 14
تاريخ التسجيل : 18/05/2008

مُساهمةموضوع: رد: املأ الفراغات   الأحد نوفمبر 09, 2008 4:34 am

يا بسام ما تردش
سيبه كدا خليه يطلع اللي في نفسه كله
الواحد موجود هنا عشان ينفس عن نفسه برضو
ولا ايه يا سمسم


دووووووووووس هنا و شوف

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://eng-fayoum.forum3.info
eng_dido
المدير العام
المدير العام


[img][/img]
ذكر
عدد الرسائل : 5057
العمر : 27
المزاج : عادي كله تمام
السنة : رابعة
القسم : صناعية
محافظتك : الفيوم
جامعتك : لا
قسم مختلف : -----
احترام قوانين المنتدي :
بلدي :
نقاط : 4753
السٌّمعَة : 14
تاريخ التسجيل : 18/05/2008

مُساهمةموضوع: رد: املأ الفراغات   الأحد نوفمبر 09, 2008 4:36 am

Bassam AbdEltwab كتب:
هبه النيل كتب:
السلام عليكم ورحمة الله وبركاتــــــه



شوية اسئلة ممتعه .. اتمنى تجااوبواا عليهااا ..
تفضلواااا ..

1-(( عمرو مبروك ))

عضو توقيعه جميل .
2- (( محمدشحات ))
عضو نشيط بصراحة .
3- (( winter sonata))
عضو مفقود .
4- (( كولوبالي ))
عضو خفيف دم .
5- (( عمرو مبروك))
عضو واثق من نفسه .
6- (( eng_hamada11))
عضو داخل مزاجي .
7- ((محمد شحات ، هبه النيل ))
عضو أتمنى ألتقي به .
8- (( فيرس ))
عضو بتحس أنه مثقف .
9- (( هبه النيل ))
عضو نفسك تعرف معنى اسمه .
10- ((asa ))
عضو نفسك تغير اسمه

11- ((محمد شحات ))

عضو تحس انه عجوز .
12- (( ميرو ))
عضو بتحس انه يفهمك .
13- (( داليا ))
عضو نفسك تقوله ( كلامك صحيح دائما ) .
14- (( ضياء.))
عضو يناسبه لقب ( الطموح ) .
15
ـ (( ضياء )) عضو بتحس انه خفاش دايما يرد بسرررعه ......
16
ـ ((miss)) عضو عاجبك اسمه .
17
ـ ((هبه النيل )) عضو يستحق الإشراف .
18- (( عمرو مبروك))
عضو نفسك تطلع معاه .
19 - ((داليا.))
عضو يستاهل الأحترام والتقدير.
20 - (( هبه النيل.))
عضو تعطية درجة امتياز بجدارة على طريقة طرحه للمواضيع

بصراحة تامة مش مجاملة رجااااااء



لو في حد عنده اي استفسار عن سبب الاختيار يسئل وانا هارد عليه

اه
ليه بقي قلت ان هبة تستحق الاشراف
مع ان انا مش لاقي حد خااااااااالص عاوز يبقي مشرف
كأنها حاجه وحشة


دووووووووووس هنا و شوف

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://eng-fayoum.forum3.info
eng_dido
المدير العام
المدير العام


[img][/img]
ذكر
عدد الرسائل : 5057
العمر : 27
المزاج : عادي كله تمام
السنة : رابعة
القسم : صناعية
محافظتك : الفيوم
جامعتك : لا
قسم مختلف : -----
احترام قوانين المنتدي :
بلدي :
نقاط : 4753
السٌّمعَة : 14
تاريخ التسجيل : 18/05/2008

مُساهمةموضوع: رد: املأ الفراغات   الأحد نوفمبر 09, 2008 4:38 am

demo كتب:
عضو توقيعه جميل البشمهندس بسام
عضو نشيط بصراحة طبعا البشمهندس ديدو وبدون تفكير
عضو مفقود تيتو
عضو خفيف دمASA
عضو واثق من نفسه هبة النيل
عضو داخل مزاجي mam9
عضو أتمنى ألتقي به زا كوين
عضو بتحس أنه مثقف البشمهندس عمرو مبروك
عضو بتحس انه يفهمك دودى طبعا وهى فهمانى
عضو بتحس انه خفاش دايما يرد بسرررعه ......
البشمهندس ديدو طبعا

عضو عاجبك اسمه هبة النيل وسنو وايت
عضو يستحق الإشراف البشمهندس بسام
عضو يستاهل الأحترام والتقدير الشمهندس محمد شحات
عضو تعطية درجة امتياز بجدارة على طريقة طرحه للمواضيع
داليا عرفة
بالنسبة لاسم ديمو ده مجرد دلع لاسمى الحقيقى مش معنى يعنى او حاجة ومرسية على لترجمة

خلاص ما بقيتش خفاش
بقيت عصفور

الدراسة دي ليها عمايلها


دووووووووووس هنا و شوف

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://eng-fayoum.forum3.info
IEEE Chairman
المدير العام
المدير العام


[img][/img]
كيف تعرفت علينا : بحث جووجل
ذكر
عدد الرسائل : 7861
العمر : 27
المزاج : not very good
السنة : رابعة
القسم : اتصالات
محافظتك : الفيوم
جامعتك : الفيوم
قسم مختلف : حابب هندسه كيميا
احترام قوانين المنتدي :
نقاط : 7247
السٌّمعَة : 21
تاريخ التسجيل : 21/05/2008

مُساهمةموضوع: رد: املأ الفراغات   الأحد نوفمبر 09, 2008 4:41 am

لان مواضيعها وردودها جميله جدا
وفعلا هيا من الناس اللي تستحق
بس هيا تقول انها موافقه
واحنا ننفذ على طووووووووووووووووووووووووووووووووووول
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://eng-fayoum.forum3.info
eng_dido
المدير العام
المدير العام


[img][/img]
ذكر
عدد الرسائل : 5057
العمر : 27
المزاج : عادي كله تمام
السنة : رابعة
القسم : صناعية
محافظتك : الفيوم
جامعتك : لا
قسم مختلف : -----
احترام قوانين المنتدي :
بلدي :
نقاط : 4753
السٌّمعَة : 14
تاريخ التسجيل : 18/05/2008

مُساهمةموضوع: رد: املأ الفراغات   الأحد نوفمبر 09, 2008 4:45 am

طيب انا موافق و معنديش مانع
نقرا الفاتحة بقي


دووووووووووس هنا و شوف

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://eng-fayoum.forum3.info
IEEE Chairman
المدير العام
المدير العام


[img][/img]
كيف تعرفت علينا : بحث جووجل
ذكر
عدد الرسائل : 7861
العمر : 27
المزاج : not very good
السنة : رابعة
القسم : اتصالات
محافظتك : الفيوم
جامعتك : الفيوم
قسم مختلف : حابب هندسه كيميا
احترام قوانين المنتدي :
نقاط : 7247
السٌّمعَة : 21
تاريخ التسجيل : 21/05/2008

مُساهمةموضوع: رد: املأ الفراغات   الأحد نوفمبر 09, 2008 4:50 am

فهمت غلط يا ديدو
انا قصدي هبه
وبرضه
انت الخير والبركه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://eng-fayoum.forum3.info
ASA
المراقبة
المراقبة


[img][/img]
كيف تعرفت علينا : صديق
ذكر
عدد الرسائل : 954
العمر : 27
المزاج : ZEFT
السنة : ثالثة
القسم : مدني
محافظتك : الفيوم
خريج : نعم
جامعتك : الفيوم
قسم مختلف : -----
بلدي :
نقاط : 3401
السٌّمعَة : 19
تاريخ التسجيل : 06/07/2008

مُساهمةموضوع: رد: املأ الفراغات   الإثنين نوفمبر 10, 2008 5:32 am

eng_dido كتب:
يا بسام ما تردش
سيبه كدا خليه يطلع اللي في نفسه كله
الواحد موجود هنا عشان ينفس عن نفسه برضو
ولا ايه يا سمسم

يعني ايه ينفس عن نفسه دي
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://scouteria.hooxs.com/
eng_dido
المدير العام
المدير العام


[img][/img]
ذكر
عدد الرسائل : 5057
العمر : 27
المزاج : عادي كله تمام
السنة : رابعة
القسم : صناعية
محافظتك : الفيوم
جامعتك : لا
قسم مختلف : -----
احترام قوانين المنتدي :
بلدي :
نقاط : 4753
السٌّمعَة : 14
تاريخ التسجيل : 18/05/2008

مُساهمةموضوع: رد: املأ الفراغات   الإثنين نوفمبر 10, 2008 1:43 pm

هههههههههههههههههههههههه
لا انا بحبك بس يا ابو سالم



دووووووووووس هنا و شوف

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://eng-fayoum.forum3.info
IEEE Chairman
المدير العام
المدير العام


[img][/img]
كيف تعرفت علينا : بحث جووجل
ذكر
عدد الرسائل : 7861
العمر : 27
المزاج : not very good
السنة : رابعة
القسم : اتصالات
محافظتك : الفيوم
جامعتك : الفيوم
قسم مختلف : حابب هندسه كيميا
احترام قوانين المنتدي :
نقاط : 7247
السٌّمعَة : 21
تاريخ التسجيل : 21/05/2008

مُساهمةموضوع: رد: املأ الفراغات   الإثنين نوفمبر 10, 2008 1:49 pm

we all love you
abo sally
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://eng-fayoum.forum3.info
هبه النيل
عضو مشارك
عضو مشارك


[img][/img]
كيف تعرفت علينا : بحث جووجل
انثى
عدد الرسائل : 266
العمر : 27
المزاج : happy
السنة : ثانية
جامعتك : لا
قسم مختلف : -----
نقاط : 3035
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 20/08/2008

مُساهمةموضوع: رد: املأ الفراغات   الثلاثاء نوفمبر 11, 2008 4:23 am

Bassam AbdEltwab كتب:
لان مواضيعها وردودها جميله جدا
وفعلا هيا من الناس اللي تستحق
بس هيا تقول انها موافقه
واحنا ننفذ على طووووووووووووووووووووووووووووووووووول





ميرسي جدا يا بسام وميرسي يا ضياء لكن بالنسبة لموضوع الاشراف دة بالنسبالى خلينا نأجلة شوية لحد ما انزل مواضيع كتيرة ومختلفة وارد عليها وانتوا تشوفوا اية المجال اللى هكتب فية احسن او على راى المثل اللى بيقول (كلة بينقل) او اللى هبقى فية احسن وبعديها يبقى الاشراف فى المجال دة ان شاء الله

وانا شايفة ان فى ناس كتير فى المنتدى تستحق الاشراف فعلا بس خلينا نكون منتدى ديمقراطى بمعنى اننا نعمل توبيك فية كل الاقسام الموجودة فى المنتدى ونحدد الاقسام اللى مش ليها مشرف ونعمل انتخابات نشوف مين هيرشح نفسة للاقسام دى واحنا نختار منهم المشرف حسب عدد الاصوات بس يكون ملزم بانة يجيب موضوعات للقسم دة ويرد فيها ردود مفيدة ويتابع اللى هيشاركوا معاه فية وعايزين نعمل نظام الاحتراف فى المنتديات يعنى نجيب ناس من منتديات تانية تشارك التصويت معانا
ههههههههههههههههههههههههه
وميرسي مرة تانية على ثقتكم الغالية دى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
IEEE Chairman
المدير العام
المدير العام


[img][/img]
كيف تعرفت علينا : بحث جووجل
ذكر
عدد الرسائل : 7861
العمر : 27
المزاج : not very good
السنة : رابعة
القسم : اتصالات
محافظتك : الفيوم
جامعتك : الفيوم
قسم مختلف : حابب هندسه كيميا
احترام قوانين المنتدي :
نقاط : 7247
السٌّمعَة : 21
تاريخ التسجيل : 21/05/2008

مُساهمةموضوع: رد: املأ الفراغات   الثلاثاء نوفمبر 11, 2008 4:31 am

انا عن نفسي موافق
ايه رأيك يا بيج بوس
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://eng-fayoum.forum3.info
thequeen
عضو مميز
عضو مميز


[img][/img]
كيف تعرفت علينا : بحث جووجل
انثى
عدد الرسائل : 555
العمر : 27
المزاج : عادي
السنة : متخرج
القسم : اتصالات
محافظتك : الفيوم
جامعتك : الفيوم
قسم مختلف : -----
نقاط : 3122
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 22/05/2008

مُساهمةموضوع: رد: املأ الفراغات   الثلاثاء نوفمبر 11, 2008 8:41 am

عضو توقيعه جميل بشمهندس بسام وعمرو وضياء.
2- (( . . .بشمهندس ضياء ومحمدشحات وكتير ))
عضو نشيط بصراحة .
3- (( . . فيوتشر وونتر سوناتاوغيرهم كتيييير. ))
عضو مفقود .
4- (( . . .تيتو هبة النيل وasa))
عضو خفيف دم .
5- (( . . . داليا وبشمهندس عمرووفيوتشر))
عضو واثق من نفسه .
6- (( . . .كل اعضاء المنتدى لانه بجد كلكم احبائي في الله وبحب المنتدىجداااااااااوبحس انه جزء مني ووحشتوني جدااااااا ))
عضو داخل مزاجي .
7- (( . . .ديمو وهبة النيل ))
عضو أتمنى ألتقي به .
8- (( . . .بشمهندس عمرو ))
عضو بتحس أنه مثقف .
9- (( . . كولو بالي. ))
عضو نفسك تعرف معنى اسمه .
10- (( . . . انا ذاكوين ومن زماااااااااااان من اول يوم سجلت فيه كمان))
عضو نفسك تغير اسمه

14- (( . . . داليا وعمرو وضياء.)) عضو يناسبه لقب ( الطموح ) .
15
ـ (( .ممكن ضياء . . )) عضو بتحس انه خفاش دايما يرد بسرررعه ......
16
ـ (( ونتر سوناتا ودوللي الطفلة وفايرس ودريم لاندوكتييييييير. . . )) عضو عاجبك اسمه .

18- (( . . . ))
ع19 - (( . . كل اعضاء المنتدى تقريبا.)) عضو يستاهل الأحترام والتقدير.
20 - (( . . هبة النيل وداليا وفي كتيير ممكن اكون مش متذكره.))
عضو تعطية درجة امتياز بجدارة على طريقة طرحه للمواضيع

بصراحة تامة مش مجاملة
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
dalia Elkashef
عضو متألق
عضو متألق


[img][/img]
كيف تعرفت علينا : بحث جووجل
انثى
عدد الرسائل : 810
العمر : 27
المزاج : normal
السنة : ثانية
القسم : قوي
جامعتك : fayoum
قسم مختلف : -----
نقاط : 3132
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 17/06/2008

مُساهمةموضوع: رد: املأ الفراغات   الثلاثاء نوفمبر 11, 2008 2:40 pm

- (( . . . داليا وبشمهندس عمرووفيوتشر)) عضو واثق من نفسه .
- (( . . . داليا وعمرو وضياء.)) عضو يناسبه لقب ( الطموح


شكرا جدا يا ذاكوين ويارب نبقي كده فعلا وكل طموحاتنا تتحقق

{0 - (( . . هبة النيل وداليا وفي كتيير ممكن اكون مش متذكره.)) عضو تعطية درجة امتياز بجدارة على طريقة طرحه للمواضيع
يارب فعلا تكون موضوعاتي في طريقه طرحها بتعجبك
وانتي من الاعضاء اللي موضيعهم بحب اشوفها واطلع عليها جدا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
dalia Elkashef
عضو متألق
عضو متألق


[img][/img]
كيف تعرفت علينا : بحث جووجل
انثى
عدد الرسائل : 810
العمر : 27
المزاج : normal
السنة : ثانية
القسم : قوي
جامعتك : fayoum
قسم مختلف : -----
نقاط : 3132
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 17/06/2008

مُساهمةموضوع: رد: املأ الفراغات   الثلاثاء نوفمبر 11, 2008 2:54 pm

عضو بتحس انه يفهمك دودى طبعا وهى فهمانى
عضو تعطية درجة امتياز بجدارة على طريقة طرحه للمواضيع
داليا عرفة
شكرا جدا يا ديمو واكيد فهماكي
وشكرا لرايك ده ويارب فعلا مواضيعي تكون بتعجبك وانتي بجد عضو خفيف الدم
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
engmohamedshahat
خريج
خريج


[img][/img]
كيف تعرفت علينا : بحث جووجل
ذكر
عدد الرسائل : 1402
العمر : 29
المزاج : الحمد لله على كل حال
السنة : متخرج
القسم : مدني
محافظتك : الفيوم
خريج : نعم
جامعتك : الفيوم
قسم مختلف : مدنى
بلدي :
نقاط : 4374
السٌّمعَة : 13
تاريخ التسجيل : 09/08/2008

مُساهمةموضوع: رد: املأ الفراغات   الأربعاء نوفمبر 12, 2008 2:28 am

انا متشكر ليك يا باشمهندسه داليا على كلامك دا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.shbab1.com/2minutes.htm
demo
عضو ذهبي
عضو ذهبي


[img][/img]
كيف تعرفت علينا : بحث جووجل
انثى
عدد الرسائل : 4571
العمر : 26
المزاج : كويس
السنة : ثانية
جامعتك : اداب
قسم مختلف : -----
نقاط : 5683
السٌّمعَة : 14
تاريخ التسجيل : 25/08/2008

مُساهمةموضوع: رد: املأ الفراغات   الخميس نوفمبر 13, 2008 12:01 am

thequeen كتب:
.
7- (( . . .ديمو وهبة النيل ))
عضو أتمنى ألتقي به .
.



مرسية كتيرررررررررر لكى وانا كمان نفسى التقى بيكى وان شاء الله هبعتلك اميلى على الخاص واتمنى انك تضفينى عندك يا قمر
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
demo
عضو ذهبي
عضو ذهبي


[img][/img]
كيف تعرفت علينا : بحث جووجل
انثى
عدد الرسائل : 4571
العمر : 26
المزاج : كويس
السنة : ثانية
جامعتك : اداب
قسم مختلف : -----
نقاط : 5683
السٌّمعَة : 14
تاريخ التسجيل : 25/08/2008

مُساهمةموضوع: رد: املأ الفراغات   الخميس نوفمبر 13, 2008 12:05 am

dalia Elkashef كتب:
عضو بتحس انه يفهمك دودى طبعا وهى فهمانى
عضو تعطية درجة امتياز بجدارة على طريقة طرحه للمواضيع
داليا عرفة
شكرا جدا يا ديمو واكيد فهماكي
وشكرا لرايك ده ويارب فعلا مواضيعي تكون بتعجبك وانتي بجد عضو خفيف الدم

طبعا يا دودى مواضيعك بتعجبنى
ده من ذوقك بس انتى شايفانى دمى خفيف مرسية ليكى يا قمر
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
colopaly
عضو متألق
عضو متألق


[img][/img]
كيف تعرفت علينا : بحث جووجل
ذكر
عدد الرسائل : 726
العمر : 28
المزاج : مخنوووووووووووق جداااااااااً
السنة : ثانية
القسم : قوي
محافظتك : الفيوم
جامعتك : لا
قسم مختلف : -----
احترام قوانين المنتدي :
بلدي :
نقاط : 3666
السٌّمعَة : 4
تاريخ التسجيل : 13/06/2008

مُساهمةموضوع: رد: املأ الفراغات   السبت نوفمبر 15, 2008 8:24 am

حلو التوبيك ده أوى
بجد فكرته عجبتنى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
هبه النيل
عضو مشارك
عضو مشارك


[img][/img]
كيف تعرفت علينا : بحث جووجل
انثى
عدد الرسائل : 266
العمر : 27
المزاج : happy
السنة : ثانية
جامعتك : لا
قسم مختلف : -----
نقاط : 3035
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 20/08/2008

مُساهمةموضوع: رد: املأ الفراغات   السبت نوفمبر 15, 2008 10:10 am

thequeen كتب:
.
4- (( . . .هبة النيل))
عضو خفيف دم ..
7- (( . . .ديمو وهبة النيل ))
عضو أتمنى ألتقي به ..
20 - (( . . هبة النيل وداليا وفي كتيير ممكن اكون مش متذكره.))
عضو تعطية درجة امتياز بجدارة على طريقة طرحه للمواضيع

بصراحة تامة مش مجاملة



ميرسي جدا يا ( الملكة)على الرد الجميل دة وعلى ردك على التوبيك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
هبه النيل
عضو مشارك
عضو مشارك


[img][/img]
كيف تعرفت علينا : بحث جووجل
انثى
عدد الرسائل : 266
العمر : 27
المزاج : happy
السنة : ثانية
جامعتك : لا
قسم مختلف : -----
نقاط : 3035
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 20/08/2008

مُساهمةموضوع: رد: املأ الفراغات   السبت نوفمبر 15, 2008 10:15 am

colopaly كتب:
حلو التوبيك ده أوى
بجد فكرته عجبتنى



الحمدلله ان التوبيك طلع حلو وعجبك
بس كنت تشرفنا بالرد على الاسئلة
او حتى تعملهم كوبي وتكتب فى الاخر (ا.ك) انظر الكتاب


ميرسي لمرورك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
IEEE Chairman
المدير العام
المدير العام


[img][/img]
كيف تعرفت علينا : بحث جووجل
ذكر
عدد الرسائل : 7861
العمر : 27
المزاج : not very good
السنة : رابعة
القسم : اتصالات
محافظتك : الفيوم
جامعتك : الفيوم
قسم مختلف : حابب هندسه كيميا
احترام قوانين المنتدي :
نقاط : 7247
السٌّمعَة : 21
تاريخ التسجيل : 21/05/2008

مُساهمةموضوع: رد: املأ الفراغات   السبت نوفمبر 15, 2008 1:39 pm

فين اسمك في الشجره يا كولوبالي
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://eng-fayoum.forum3.info
 
املأ الفراغات
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 2 من اصل 2انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
 :: 

المنتدي العام :: العام

-
انتقل الى: