أهلا و مرحبا بك في منتداك منتدي هندسة الفيوم
تفضل بالدخول عزيزي العضو و ان لم تكن عضوا
يسعدنا جدا أن تكون واحدا من عائلتنا



 
بوابتناالرئيسيةبحـثقائمة الاعضاءالمجموعاتاليوميةالتسجيلمكتبة الصوردخولس .و .ج
شارك معانا من فضلك ولا تكون سلبيا في اعاده تطوير وهيكله المنتدي من فضلك قم باضافه رايك والي شايفه منوجه نظرك وهنسمعك ونحاول ننفذ باذن الله

شاطر | 
 

 لغـــــــــــة الــــــــبـــنـــــــا ت

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
ENG_TAHA RASHAD
عضو ذهبي
عضو ذهبي


[img][/img]
كيف تعرفت علينا : بحث جووجل
ذكر
عدد الرسائل : 3543
العمر : 27
المزاج : ho fi7 a7sn men keda
السنة : ثانية
القسم : اتصالات
محافظتك : الفيوم
نقاط : 4839
السٌّمعَة : 9
تاريخ التسجيل : 02/11/2008

مُساهمةموضوع: لغـــــــــــة الــــــــبـــنـــــــا ت   الأربعاء نوفمبر 05, 2008 10:07 pm

هذه كلمات مترجمة للغة البنات التي لا يفهمها إلا هما.. .....

نعم = لا

لا = نعم

ممكن = إستحالة

أنا آسفة = سامحنى على إللي هيحصل

أنا محتاجة موبيل جديد = هاتلي موبيل وإلا 000

القرار قرارك يا حبيبى = ورّينى كده هتعمل إيه ؟؟ وإبقى شوف

إعمل إلّي إنت عاوزه يا حبيبى = هتدفع الثمن غاااااالي

عاوزين نتناقش فى موضوع = عاوزة بس أعرفك أنا هعمل إيه

لا عادي أنا مش زعلانة = وحياة أمك لتشوف 

إنت زى القمر النهاردة = إيه القرف ده ؟؟ يا شيخ روح إحلق دقنك

خليك رومانسي واطفي النور = نام بقى واتخمد زهقتني

أنا عاوزة شوية عفش فى البيت = أنا هغير عفش البيت كله 

أنا باسمع صوت مزعج وأنا نايمة = إنت بتشخر وانت نايم يا لوووح

إنت بتحبني قد إيه يا حبيبى = أنا عملت مصيبة سوده النهاردة

أنا هاكون جاهزة فى دقيقة يا حياتي = إقلع هدومك واتفرج على الفيلم أنا قدامي ساعة

في حاجات لازم نتعلمها فى حياتنا = لازم تتعلم توافق على كل كلامى

إنت سامعنى يا حبيبى؟ = إنت أطرش مش بانادي عليك يابارد

إنت بتحبني يا حبيبي ؟ = ما انا عارفة !! إدفع بقى

لو عملت حاجة يا حبيبى لازم أعرف = أنا هطلع عينك لو عرفت عنك حاجة




   
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.taha555.yoo7.com
محمد محمود محمد مسعود
عضو ذهبي
عضو ذهبي


[img][/img]
كيف تعرفت علينا : بحث جووجل
ذكر
عدد الرسائل : 2880
العمر : 27
المزاج : مش ولا بد
السنة : ثالثة
القسم : مدني
جامعتك : لا
قسم مختلف : -----
احترام قوانين المنتدي :
بلدي :
نقاط : 4719
السٌّمعَة : 16
تاريخ التسجيل : 06/10/2008

مُساهمةموضوع: رد: لغـــــــــــة الــــــــبـــنـــــــا ت   الأربعاء نوفمبر 05, 2008 10:14 pm

هههههههههههههههههههههههههههههههه
جميلة بس مش كل البنات
والا المثل اللى بيقول وراء كل عظيم امراة غلط
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
ENG_TAHA RASHAD
عضو ذهبي
عضو ذهبي


[img][/img]
كيف تعرفت علينا : بحث جووجل
ذكر
عدد الرسائل : 3543
العمر : 27
المزاج : ho fi7 a7sn men keda
السنة : ثانية
القسم : اتصالات
محافظتك : الفيوم
نقاط : 4839
السٌّمعَة : 9
تاريخ التسجيل : 02/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: لغـــــــــــة الــــــــبـــنـــــــا ت   الأربعاء نوفمبر 05, 2008 10:51 pm

ENG_TAHA RASHAD كتب:
هذه كلمات مترجمة للغة البنات التي لا يفهمها إلا هما.. .....

نعم = لا

لا = نعم

ممكن = إستحالة

أنا آسفة = سامحنى على إللي هيحصل

أنا محتاجة موبيل جديد = هاتلي موبيل وإلا 000

القرار قرارك يا حبيبى = ورّينى كده هتعمل إيه ؟؟ وإبقى شوف

إعمل إلّي إنت عاوزه يا حبيبى = هتدفع الثمن غاااااالي

عاوزين نتناقش فى موضوع = عاوزة بس أعرفك أنا هعمل إيه

لا عادي أنا مش زعلانة = وحياة أمك لتشوف 

إنت زى القمر النهاردة = إيه القرف ده ؟؟ يا شيخ روح إحلق دقنك

خليك رومانسي واطفي النور = نام بقى واتخمد زهقتني

أنا عاوزة شوية عفش فى البيت = أنا هغير عفش البيت كله 

أنا باسمع صوت مزعج وأنا نايمة = إنت بتشخر وانت نايم يا لوووح

إنت بتحبني قد إيه يا حبيبى = أنا عملت مصيبة سوده النهاردة

أنا هاكون جاهزة فى دقيقة يا حياتي = إقلع هدومك واتفرج على الفيلم أنا قدامي ساعة

في حاجات لازم نتعلمها فى حياتنا = لازم تتعلم توافق على كل كلامى

إنت سامعنى يا حبيبى؟ = إنت أطرش مش بانادي عليك يابارد

إنت بتحبني يا حبيبي ؟ = ما انا عارفة !! إدفع بقى

لو عملت حاجة يا حبيبى لازم أعرف = أنا هطلع عينك لو عرفت عنك حاجة


مــــــــــــــــــــــــــلاحــــــــــــــــــظة  هذه المواضيع  من اجل الضحـــــــــــك وليست  جــــــــــــــــــــادة

   
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.taha555.yoo7.com
maha
عضو مشارك
عضو مشارك


[img][/img]
كيف تعرفت علينا : بحث جووجل
انثى
عدد الرسائل : 243
العمر : 27
المزاج : العادي
السنة : ثانية
القسم : اتصالات
جامعتك : لا
قسم مختلف : -----
نقاط : 3088
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 05/07/2008

مُساهمةموضوع: رد: لغـــــــــــة الــــــــبـــنـــــــا ت   السبت نوفمبر 08, 2008 3:35 am

اكيددددددددددد
من اجل الضحك بس
مش ممكن تكون حقيقيه
بس هي جميله جدااااااااااااا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
ASA
المراقبة
المراقبة


[img][/img]
كيف تعرفت علينا : صديق
ذكر
عدد الرسائل : 954
العمر : 27
المزاج : ZEFT
السنة : ثالثة
القسم : مدني
محافظتك : الفيوم
خريج : نعم
جامعتك : الفيوم
قسم مختلف : -----
بلدي :
نقاط : 3405
السٌّمعَة : 19
تاريخ التسجيل : 06/07/2008

مُساهمةموضوع: رد: لغـــــــــــة الــــــــبـــنـــــــا ت   السبت نوفمبر 08, 2008 4:14 am

جااااااااااااااااااااامدة جاااااااااااااااااااامدة جاااااااااااااااااامدة
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://scouteria.hooxs.com/
joune elmasre
عضو متواجد
عضو متواجد


[img][/img]
كيف تعرفت علينا : بحث جووجل
ذكر
عدد الرسائل : 88
العمر : 31
المزاج : عالي جدااااااااا
السنة : ثالثة
القسم : اتصالات
جامعتك : لا
قسم مختلف : بترول
نقاط : 3005
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 23/09/2008

مُساهمةموضوع: رد: لغـــــــــــة الــــــــبـــنـــــــا ت   السبت نوفمبر 08, 2008 4:54 am

ههههههههههههههههههههههه
جميلة بس في الحالة دي نقرأ الفاتحة علي روح الرجالة
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
ENG_TAHA RASHAD
عضو ذهبي
عضو ذهبي


[img][/img]
كيف تعرفت علينا : بحث جووجل
ذكر
عدد الرسائل : 3543
العمر : 27
المزاج : ho fi7 a7sn men keda
السنة : ثانية
القسم : اتصالات
محافظتك : الفيوم
نقاط : 4839
السٌّمعَة : 9
تاريخ التسجيل : 02/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: لغـــــــــــة الــــــــبـــنـــــــا ت   السبت نوفمبر 08, 2008 5:37 am

شكرا يا شباب على مروركم
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.taha555.yoo7.com
 
لغـــــــــــة الــــــــبـــنـــــــا ت
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
 :: 

المنتدي العام :: العام

-
انتقل الى: