أهلا و مرحبا بك في منتداك منتدي هندسة الفيوم
تفضل بالدخول عزيزي العضو و ان لم تكن عضوا
يسعدنا جدا أن تكون واحدا من عائلتنا



 
بوابتناالرئيسيةبحـثقائمة الاعضاءالمجموعاتاليوميةالتسجيلمكتبة الصوردخولس .و .ج
شارك معانا من فضلك ولا تكون سلبيا في اعاده تطوير وهيكله المنتدي من فضلك قم باضافه رايك والي شايفه منوجه نظرك وهنسمعك ونحاول ننفذ باذن الله

شاطر | 
 

 على رأي المثل

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : 1, 2, 3, 4, 5, 6  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
زائر
زائر



مُساهمةموضوع: على رأي المثل   السبت ديسمبر 06, 2008 10:26 am


انهارده انا جايبه لكم لعبه شفتها في منتدى تاني وعجبتني

انا هأقول مثل واللي بعدي يكمله ويقول مثل تاني حد يكمله

اول مثل

من باعك بيعه ...........
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
eng.mhmdgoma
المراقب
المراقب


[img][/img]
كيف تعرفت علينا : بحث جووجل
ذكر
عدد الرسائل : 5492
العمر : 28
المزاج : بخير الحمد لله
السنة : ثالثة
القسم : اتصالات
محافظتك : الفيوم
خريج : لا
جامعتك : الفيوم
قسم مختلف : -----
بلدي :
نقاط : 5735
السٌّمعَة : 16
تاريخ التسجيل : 25/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: على رأي المثل   السبت ديسمبر 06, 2008 10:39 am

لا ده مثل صعب اوي

بس في مثل شبهه

بيقول من باعك بالفول بيعه بقشره


المشكله اني مش خبره في الامثال بس يلا كملو المثل ده

نام وارتاح ..........
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
زائر
زائر



مُساهمةموضوع: رد: على رأي المثل   السبت ديسمبر 06, 2008 10:45 am

عارفاها دي

نام وارتاح يأتيك النجاح

صح كنا بنقولها ايام الامتحانات

بس المثل بتاعي بيقول اللي باعك بيعه وارتاح من قهره وان كنت عطشان متوردش على نهره

المثل الجديد بقى

اخطب لبنتك..........
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
eng.mhmdgoma
المراقب
المراقب


[img][/img]
كيف تعرفت علينا : بحث جووجل
ذكر
عدد الرسائل : 5492
العمر : 28
المزاج : بخير الحمد لله
السنة : ثالثة
القسم : اتصالات
محافظتك : الفيوم
خريج : لا
جامعتك : الفيوم
قسم مختلف : -----
بلدي :
نقاط : 5735
السٌّمعَة : 16
تاريخ التسجيل : 25/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: على رأي المثل   السبت ديسمبر 06, 2008 10:58 am

اخطب لبنتك ولا تخطب لابنك فهل تخطب صديقك لاختك

على فكره انا غشيته لاني زي ما قلت ما عنديش خبره في الامثال خالص



اكمل المثل

اقلب القدره على فمها ؟؟؟؟؟؟؟؟
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
زائر
زائر



مُساهمةموضوع: رد: على رأي المثل   السبت ديسمبر 06, 2008 11:04 am

تطلع البنت لامها

اللي بعدي

اللي بيته من قزاز...........
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
amrmabrouk
المراقبة
المراقبة


[img][/img]
كيف تعرفت علينا : بحث جووجل
ذكر
عدد الرسائل : 810
العمر : 27
المزاج : in the mood
السنة : ثانية
القسم : اتصالات
جامعتك : الفيوم
قسم مختلف : -----
نقاط : 3145
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 22/05/2008

مُساهمةموضوع: رد: على رأي المثل   السبت ديسمبر 06, 2008 1:58 pm

ميحدفش الناس بالطوب

كمل بقي

ال يا قاعدين.........................
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
زائر
زائر



مُساهمةموضوع: رد: على رأي المثل   السبت ديسمبر 06, 2008 2:02 pm

يكفيكو شر الجايين

اللي بعدي

اللي اختشو......
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
amrmabrouk
المراقبة
المراقبة


[img][/img]
كيف تعرفت علينا : بحث جووجل
ذكر
عدد الرسائل : 810
العمر : 27
المزاج : in the mood
السنة : ثانية
القسم : اتصالات
جامعتك : الفيوم
قسم مختلف : -----
نقاط : 3145
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 22/05/2008

مُساهمةموضوع: رد: على رأي المثل   السبت ديسمبر 06, 2008 2:07 pm

ماتواا

اللي بعدي

مسير الحي........................
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
زائر
زائر



مُساهمةموضوع: رد: على رأي المثل   السبت ديسمبر 06, 2008 2:13 pm

مسير الحي يتلاقى

اللي بعده

وحشه وعاجبه نفسي .........
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
amrmabrouk
المراقبة
المراقبة


[img][/img]
كيف تعرفت علينا : بحث جووجل
ذكر
عدد الرسائل : 810
العمر : 27
المزاج : in the mood
السنة : ثانية
القسم : اتصالات
جامعتك : الفيوم
قسم مختلف : -----
نقاط : 3145
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 22/05/2008

مُساهمةموضوع: رد: على رأي المثل   السبت ديسمبر 06, 2008 2:22 pm

ايه الامثال الغريبة دي
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
زائر
زائر



مُساهمةموضوع: رد: على رأي المثل   السبت ديسمبر 06, 2008 2:29 pm

ده سهل خالص

وحشه وعاجبه نفسي واشوف الناس تقرف نفسي

ياللا يا عمرو حط مثل
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
amrmabrouk
المراقبة
المراقبة


[img][/img]
كيف تعرفت علينا : بحث جووجل
ذكر
عدد الرسائل : 810
العمر : 27
المزاج : in the mood
السنة : ثانية
القسم : اتصالات
جامعتك : الفيوم
قسم مختلف : -----
نقاط : 3145
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 22/05/2008

مُساهمةموضوع: رد: على رأي المثل   السبت ديسمبر 06, 2008 2:30 pm

طيب
كملوا بقي


صباح الخير يا جاري........................
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
زائر
زائر



مُساهمةموضوع: رد: على رأي المثل   السبت ديسمبر 06, 2008 2:36 pm

صعب قوي يا عمرو

انت في حالك وانا في حالي

المثل اللي جاي غالبا مش هتعرفوه برضه

زي الحلاق يضحك على الاقرع.......
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
amrmabrouk
المراقبة
المراقبة


[img][/img]
كيف تعرفت علينا : بحث جووجل
ذكر
عدد الرسائل : 810
العمر : 27
المزاج : in the mood
السنة : ثانية
القسم : اتصالات
جامعتك : الفيوم
قسم مختلف : -----
نقاط : 3145
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 22/05/2008

مُساهمةموضوع: رد: على رأي المثل   السبت ديسمبر 06, 2008 2:40 pm

ايه يا سارة
اول مرة اسمع الامثال دي
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
زائر
زائر



مُساهمةموضوع: رد: على رأي المثل   السبت ديسمبر 06, 2008 2:52 pm

اي خدمه تحت امرك

زي الحلاق يضحك على الاقرع بطقطقة المقص

واللي يدخل بعدي يحط مثل
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
eng_dido
المدير العام
المدير العام


[img][/img]
ذكر
عدد الرسائل : 5057
العمر : 27
المزاج : عادي كله تمام
السنة : رابعة
القسم : صناعية
محافظتك : الفيوم
جامعتك : لا
قسم مختلف : -----
احترام قوانين المنتدي :
بلدي :
نقاط : 4757
السٌّمعَة : 14
تاريخ التسجيل : 18/05/2008

مُساهمةموضوع: رد: على رأي المثل   السبت ديسمبر 06, 2008 4:14 pm

مااااااشي

اكمل مكان النقط بالكلمات المناسبة

حداية شافت ولادها ع الحيط ................... كملوا بقي



ده زي المثل اللي بيقول
القرد في عين امه غزال


دووووووووووس هنا و شوف

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://eng-fayoum.forum3.info
amrmabrouk
المراقبة
المراقبة


[img][/img]
كيف تعرفت علينا : بحث جووجل
ذكر
عدد الرسائل : 810
العمر : 27
المزاج : in the mood
السنة : ثانية
القسم : اتصالات
جامعتك : الفيوم
قسم مختلف : -----
نقاط : 3145
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 22/05/2008

مُساهمةموضوع: رد: على رأي المثل   السبت ديسمبر 06, 2008 6:47 pm

ممكن مثلا

قالت ازيكم يا كتاكيت

هههههههههههههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
eng_dido
المدير العام
المدير العام


[img][/img]
ذكر
عدد الرسائل : 5057
العمر : 27
المزاج : عادي كله تمام
السنة : رابعة
القسم : صناعية
محافظتك : الفيوم
جامعتك : لا
قسم مختلف : -----
احترام قوانين المنتدي :
بلدي :
نقاط : 4757
السٌّمعَة : 14
تاريخ التسجيل : 18/05/2008

مُساهمةموضوع: رد: على رأي المثل   السبت ديسمبر 06, 2008 6:54 pm

ههههههههههههههههه
لا مش كدا
لو محدش عرف هقول


دووووووووووس هنا و شوف

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://eng-fayoum.forum3.info
dalia Elkashef
عضو متألق
عضو متألق


[img][/img]
كيف تعرفت علينا : بحث جووجل
انثى
عدد الرسائل : 810
العمر : 27
المزاج : normal
السنة : ثانية
القسم : قوي
جامعتك : fayoum
قسم مختلف : -----
نقاط : 3136
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 17/06/2008

مُساهمةموضوع: رد: على رأي المثل   السبت ديسمبر 06, 2008 7:09 pm

ومن البحث علي جوجل وجدنا ان المثل بيقول

خنفسه شافت عيالها على الحيط قالت لولي ملضوم في خيط
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

بس ايه الامثال الغريبه دي
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
eng_dido
المدير العام
المدير العام


[img][/img]
ذكر
عدد الرسائل : 5057
العمر : 27
المزاج : عادي كله تمام
السنة : رابعة
القسم : صناعية
محافظتك : الفيوم
جامعتك : لا
قسم مختلف : -----
احترام قوانين المنتدي :
بلدي :
نقاط : 4757
السٌّمعَة : 14
تاريخ التسجيل : 18/05/2008

مُساهمةموضوع: رد: على رأي المثل   السبت ديسمبر 06, 2008 7:18 pm

مااااااااااااااااااااااشي
بحث علي جوجل
قولي كدا بقي

طيب حطي واحد يللا


دووووووووووس هنا و شوف

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://eng-fayoum.forum3.info
eng_dido
المدير العام
المدير العام


[img][/img]
ذكر
عدد الرسائل : 5057
العمر : 27
المزاج : عادي كله تمام
السنة : رابعة
القسم : صناعية
محافظتك : الفيوم
جامعتك : لا
قسم مختلف : -----
احترام قوانين المنتدي :
بلدي :
نقاط : 4757
السٌّمعَة : 14
تاريخ التسجيل : 18/05/2008

مُساهمةموضوع: رد: على رأي المثل   السبت ديسمبر 06, 2008 7:19 pm

علي فكرة المثل ده شوفته لما عزت ابو عوف كان عامل مسابقة بيقابل الناس في الاستوديو و اخر المسابقة دي عربية و قريب من مسابقة من سيربح المليون و كان بيعرضوه في رمضان من كام سنة كدا حوالي 4 او 5 سنين من قريب يعني


دووووووووووس هنا و شوف

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://eng-fayoum.forum3.info
dalia Elkashef
عضو متألق
عضو متألق


[img][/img]
كيف تعرفت علينا : بحث جووجل
انثى
عدد الرسائل : 810
العمر : 27
المزاج : normal
السنة : ثانية
القسم : قوي
جامعتك : fayoum
قسم مختلف : -----
نقاط : 3136
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 17/06/2008

مُساهمةموضوع: رد: على رأي المثل   السبت ديسمبر 06, 2008 7:24 pm

علي قدي بقي

اعمل الخير ............................
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
amrmabrouk
المراقبة
المراقبة


[img][/img]
كيف تعرفت علينا : بحث جووجل
ذكر
عدد الرسائل : 810
العمر : 27
المزاج : in the mood
السنة : ثانية
القسم : اتصالات
جامعتك : الفيوم
قسم مختلف : -----
نقاط : 3145
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 22/05/2008

مُساهمةموضوع: رد: على رأي المثل   السبت ديسمبر 06, 2008 7:31 pm

و ارميه البحر

برضه سهل

اقلب القدرة علي فمها................................
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
dalia Elkashef
عضو متألق
عضو متألق


[img][/img]
كيف تعرفت علينا : بحث جووجل
انثى
عدد الرسائل : 810
العمر : 27
المزاج : normal
السنة : ثانية
القسم : قوي
جامعتك : fayoum
قسم مختلف : -----
نقاط : 3136
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 17/06/2008

مُساهمةموضوع: رد: على رأي المثل   السبت ديسمبر 06, 2008 7:37 pm

تطلع البنت لامها

ده بقي من علي جوجل وبمناسبه العيد

لحمتك مشغته ليه ........................

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
amrmabrouk
المراقبة
المراقبة


[img][/img]
كيف تعرفت علينا : بحث جووجل
ذكر
عدد الرسائل : 810
العمر : 27
المزاج : in the mood
السنة : ثانية
القسم : اتصالات
جامعتك : الفيوم
قسم مختلف : -----
نقاط : 3145
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 22/05/2008

مُساهمةموضوع: رد: على رأي المثل   السبت ديسمبر 06, 2008 7:40 pm

اصل الجزار معرفة

اللي معاه قرش محيره.............................
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
 
على رأي المثل
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 6انتقل الى الصفحة : 1, 2, 3, 4, 5, 6  الصفحة التالية

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
 :: 

منتدي الالعاب والفكاهة والمسابقات :: لعبة حلوة و مسابقات

-
انتقل الى: