أهلا و مرحبا بك في منتداك منتدي هندسة الفيوم
تفضل بالدخول عزيزي العضو و ان لم تكن عضوا
يسعدنا جدا أن تكون واحدا من عائلتنا



 
بوابتناالرئيسيةبحـثقائمة الاعضاءالمجموعاتاليوميةالتسجيلمكتبة الصوردخولس .و .ج
شارك معانا من فضلك ولا تكون سلبيا في اعاده تطوير وهيكله المنتدي من فضلك قم باضافه رايك والي شايفه منوجه نظرك وهنسمعك ونحاول ننفذ باذن الله

شاطر | 
 

 على رأي المثل

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4, 5, 6
كاتب الموضوعرسالة
زائر
زائر



مُساهمةموضوع: على رأي المثل   السبت ديسمبر 06, 2008 10:26 am

تذكير بمساهمة فاتح الموضوع :


انهارده انا جايبه لكم لعبه شفتها في منتدى تاني وعجبتني

انا هأقول مثل واللي بعدي يكمله ويقول مثل تاني حد يكمله

اول مثل

من باعك بيعه ...........
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

كاتب الموضوعرسالة
زائر
زائر



مُساهمةموضوع: رد: على رأي المثل   الثلاثاء ديسمبر 23, 2008 10:46 pm

جري الوحوش غير رزقك لن حوش

اللي بعده

بكره يا ناكر خيري ................
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
amrmabrouk
المراقبة
المراقبة


[img][/img]
كيف تعرفت علينا : بحث جووجل
ذكر
عدد الرسائل : 810
العمر : 27
المزاج : in the mood
السنة : ثانية
القسم : اتصالات
جامعتك : الفيوم
قسم مختلف : -----
نقاط : 3143
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 22/05/2008

مُساهمةموضوع: رد: على رأي المثل   الإثنين ديسمبر 29, 2008 2:52 pm

تشوف زمني من زمن غيري

اللي يخاف من العفريت...............
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
demo
عضو ذهبي
عضو ذهبي


[img][/img]
كيف تعرفت علينا : بحث جووجل
انثى
عدد الرسائل : 4571
العمر : 26
المزاج : كويس
السنة : ثانية
جامعتك : اداب
قسم مختلف : -----
نقاط : 5685
السٌّمعَة : 14
تاريخ التسجيل : 25/08/2008

مُساهمةموضوع: رد: على رأي المثل   الإثنين ديسمبر 29, 2008 7:05 pm

اللي يخاف من العفريت...............يطلعله
بيع الدهب واشترى.......
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
demo
عضو ذهبي
عضو ذهبي


[img][/img]
كيف تعرفت علينا : بحث جووجل
انثى
عدد الرسائل : 4571
العمر : 26
المزاج : كويس
السنة : ثانية
جامعتك : اداب
قسم مختلف : -----
نقاط : 5685
السٌّمعَة : 14
تاريخ التسجيل : 25/08/2008

مُساهمةموضوع: رد: على رأي المثل   الأربعاء ديسمبر 31, 2008 4:48 am

واضح ان المثل ده صعب شويتين خلاص انا هقوله
بيع الدهب واشترى العتب
ودع معناه انك تبيع الدهب علشان تشترى بيت
اللى بعده
كل الى يعجبك ........
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
لولى
عضو ذهبي
عضو ذهبي


[img][/img]
كيف تعرفت علينا : بحث جووجل
انثى
عدد الرسائل : 2118
العمر : 25
المزاج : more
السنة : اولي
محافظتك : الفيوم
جامعتك : لا
قسم مختلف : -----
نقاط : 3621
السٌّمعَة : 14
تاريخ التسجيل : 16/12/2008

مُساهمةموضوع: رد: على رأي المثل   الأربعاء ديسمبر 31, 2008 5:01 am

كل اللى يعجبك والبس اللى يعجب الناس
اللى بعدى يحط مثل
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
زائر
زائر



مُساهمةموضوع: رد: على رأي المثل   الأربعاء ديسمبر 31, 2008 5:10 am

ولا يهمك يا لولي
احط انا

ابك ما يبقاش ابنك..............
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
demo
عضو ذهبي
عضو ذهبي


[img][/img]
كيف تعرفت علينا : بحث جووجل
انثى
عدد الرسائل : 4571
العمر : 26
المزاج : كويس
السنة : ثانية
جامعتك : اداب
قسم مختلف : -----
نقاط : 5685
السٌّمعَة : 14
تاريخ التسجيل : 25/08/2008

مُساهمةموضوع: رد: على رأي المثل   الأربعاء يناير 07, 2009 3:30 am

قولى يا سارة واضح ان مافيش حد عرفه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
eng_dido
المدير العام
المدير العام


[img][/img]
ذكر
عدد الرسائل : 5057
العمر : 27
المزاج : عادي كله تمام
السنة : رابعة
القسم : صناعية
محافظتك : الفيوم
جامعتك : لا
قسم مختلف : -----
احترام قوانين المنتدي :
بلدي :
نقاط : 4755
السٌّمعَة : 14
تاريخ التسجيل : 18/05/2008

مُساهمةموضوع: رد: على رأي المثل   الأربعاء يناير 07, 2009 4:01 am

ابنك ما يبقاش ابنك الا لما تجيبه من فوق كراسى قلبك

اي خدعة
و اللي بعدي يحط مثل


دووووووووووس هنا و شوف

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://eng-fayoum.forum3.info
eng_dido
المدير العام
المدير العام


[img][/img]
ذكر
عدد الرسائل : 5057
العمر : 27
المزاج : عادي كله تمام
السنة : رابعة
القسم : صناعية
محافظتك : الفيوم
جامعتك : لا
قسم مختلف : -----
احترام قوانين المنتدي :
بلدي :
نقاط : 4755
السٌّمعَة : 14
تاريخ التسجيل : 18/05/2008

مُساهمةموضوع: رد: على رأي المثل   الأربعاء يناير 07, 2009 4:02 am

ولا اقولكم
حلوا ده احسن

احنا كده يا ستات ................... هاه عارفينه؟


دووووووووووس هنا و شوف

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://eng-fayoum.forum3.info
لولى
عضو ذهبي
عضو ذهبي


[img][/img]
كيف تعرفت علينا : بحث جووجل
انثى
عدد الرسائل : 2118
العمر : 25
المزاج : more
السنة : اولي
محافظتك : الفيوم
جامعتك : لا
قسم مختلف : -----
نقاط : 3621
السٌّمعَة : 14
تاريخ التسجيل : 16/12/2008

مُساهمةموضوع: رد: على رأي المثل   الأربعاء يناير 07, 2009 7:34 am

انا للاسف ماليش فى الامثال
بس هدور عليه لقيته خير مالقيتوش

يبقى قوله انت
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
eng_dido
المدير العام
المدير العام


[img][/img]
ذكر
عدد الرسائل : 5057
العمر : 27
المزاج : عادي كله تمام
السنة : رابعة
القسم : صناعية
محافظتك : الفيوم
جامعتك : لا
قسم مختلف : -----
احترام قوانين المنتدي :
بلدي :
نقاط : 4755
السٌّمعَة : 14
تاريخ التسجيل : 18/05/2008

مُساهمةموضوع: رد: على رأي المثل   الأربعاء يناير 07, 2009 7:17 pm

eng_dido كتب:
ابنك ما يبقاش ابنك الا لما تجيبه من فوق كراسى قلبك

اي خدعة
و اللي بعدي يحط مثل


اه صحيح يا سارة
هوة القلب له كراسي
و كام واحد بيقعد هي الترابيزة كام كرسي عشان نعرف القلب يتحمل اد ايه ؟


دووووووووووس هنا و شوف

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://eng-fayoum.forum3.info
زائر
زائر



مُساهمةموضوع: رد: على رأي المثل   الأربعاء يناير 07, 2009 8:41 pm

اولا إجابة المثل بتاعك
أحنا كده يا ستات عنينا فيه ونقول أخيه

ثانيا كل واحد وحجم قلبه في ناس قلبها يسع الدنيا كلها وفي ناس قلبها ميسعش واحد حتى

اللي بعده

اللي تحسبه موسى ...........
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
eng_dido
المدير العام
المدير العام


[img][/img]
ذكر
عدد الرسائل : 5057
العمر : 27
المزاج : عادي كله تمام
السنة : رابعة
القسم : صناعية
محافظتك : الفيوم
جامعتك : لا
قسم مختلف : -----
احترام قوانين المنتدي :
بلدي :
نقاط : 4755
السٌّمعَة : 14
تاريخ التسجيل : 18/05/2008

مُساهمةموضوع: رد: على رأي المثل   الخميس يناير 08, 2009 12:04 am

طلع فرعون


حد يحط مثل بقي


دووووووووووس هنا و شوف

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://eng-fayoum.forum3.info
زائر
زائر



مُساهمةموضوع: رد: على رأي المثل   الخميس يناير 08, 2009 12:16 am

اتحمل همك وهم غيرك................
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
eng_dido
المدير العام
المدير العام


[img][/img]
ذكر
عدد الرسائل : 5057
العمر : 27
المزاج : عادي كله تمام
السنة : رابعة
القسم : صناعية
محافظتك : الفيوم
جامعتك : لا
قسم مختلف : -----
احترام قوانين المنتدي :
بلدي :
نقاط : 4755
السٌّمعَة : 14
تاريخ التسجيل : 18/05/2008

مُساهمةموضوع: رد: على رأي المثل   الثلاثاء يناير 13, 2009 8:01 pm

اتحمل همك وهم غيرك تموت وانت واقف علي حيلك

و ده بعد البحث علي جوجل

فيه مثل بقي قالت هولي ستو من كام يوم
و اللي ها يحله له عندي وسام هدية
بس بشرط ما يبحثش علي جوجل و الله اعلم هو موجود عليه ولا لا



كملوا ده

بوس علي ايد عدوك.......... ليك الحق انك تسأل جدتك برضو يمكن تعرف هي كمان


دووووووووووس هنا و شوف

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://eng-fayoum.forum3.info
eng_dido
المدير العام
المدير العام


[img][/img]
ذكر
عدد الرسائل : 5057
العمر : 27
المزاج : عادي كله تمام
السنة : رابعة
القسم : صناعية
محافظتك : الفيوم
جامعتك : لا
قسم مختلف : -----
احترام قوانين المنتدي :
بلدي :
نقاط : 4755
السٌّمعَة : 14
تاريخ التسجيل : 18/05/2008

مُساهمةموضوع: رد: على رأي المثل   الخميس يناير 15, 2009 9:24 pm

ايه مش عاوزين تكملوه ولا ايه ؟؟؟؟؟؟؟


دووووووووووس هنا و شوف

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://eng-fayoum.forum3.info
زائر
زائر



مُساهمةموضوع: رد: على رأي المثل   الجمعة يناير 16, 2009 2:15 am

اه مش عارفين

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
eng_dido
المدير العام
المدير العام


[img][/img]
ذكر
عدد الرسائل : 5057
العمر : 27
المزاج : عادي كله تمام
السنة : رابعة
القسم : صناعية
محافظتك : الفيوم
جامعتك : لا
قسم مختلف : -----
احترام قوانين المنتدي :
بلدي :
نقاط : 4755
السٌّمعَة : 14
تاريخ التسجيل : 18/05/2008

مُساهمةموضوع: رد: على رأي المثل   السبت يناير 17, 2009 3:18 am

طيب اتنين كمان يدخلوا يقولوا مش عارفين و انا هدخل اقول الحل
بس بجد نفسي حد يحله


دووووووووووس هنا و شوف

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://eng-fayoum.forum3.info
colopaly
عضو متألق
عضو متألق


[img][/img]
كيف تعرفت علينا : بحث جووجل
ذكر
عدد الرسائل : 726
العمر : 28
المزاج : مخنوووووووووووق جداااااااااً
السنة : ثانية
القسم : قوي
محافظتك : الفيوم
جامعتك : لا
قسم مختلف : -----
احترام قوانين المنتدي :
بلدي :
نقاط : 3668
السٌّمعَة : 4
تاريخ التسجيل : 13/06/2008

مُساهمةموضوع: رد: على رأي المثل   الثلاثاء يناير 20, 2009 12:58 am

مش عاااااااااااااااارفييييييييييييييييين



البيت بيت أبونا ويجى المشرفييييييييييين يطردونا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
eng_dido
المدير العام
المدير العام


[img][/img]
ذكر
عدد الرسائل : 5057
العمر : 27
المزاج : عادي كله تمام
السنة : رابعة
القسم : صناعية
محافظتك : الفيوم
جامعتك : لا
قسم مختلف : -----
احترام قوانين المنتدي :
بلدي :
نقاط : 4755
السٌّمعَة : 14
تاريخ التسجيل : 18/05/2008

مُساهمةموضوع: رد: على رأي المثل   الثلاثاء يناير 20, 2009 7:28 am

انت ت}مر يا كولوبالي
هحله عشانك انت بس

بوس علي ايد عدوك
و ان طولت تقطعها اقطعها


ده ستي قالتهولي في مرة و قلت فرصة اجيب مثل مش من ع النت


دووووووووووس هنا و شوف

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://eng-fayoum.forum3.info
eng hhhh
عضو ذهبي
عضو ذهبي


[img][/img]
كيف تعرفت علينا : بحث جووجل
انثى
عدد الرسائل : 4873
العمر : 26
المزاج : تمام
السنة : ثانية
القسم : اتصالات
جامعتك : لا
قسم مختلف : -----
نقاط : 6690
السٌّمعَة : 20
تاريخ التسجيل : 28/12/2008

مُساهمةموضوع: رد: على رأي المثل   الإثنين يناير 26, 2009 6:28 pm

قال يا قاعدين
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
eng.mhmdgoma
المراقب
المراقب


[img][/img]
كيف تعرفت علينا : بحث جووجل
ذكر
عدد الرسائل : 5492
العمر : 28
المزاج : بخير الحمد لله
السنة : ثالثة
القسم : اتصالات
محافظتك : الفيوم
خريج : لا
جامعتك : الفيوم
قسم مختلف : -----
بلدي :
نقاط : 5733
السٌّمعَة : 16
تاريخ التسجيل : 25/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: على رأي المثل   الثلاثاء يناير 27, 2009 2:26 am

قال يا قاعدين يكفيكوا شر الجايين







عدو تاصح ولا ؟؟
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
زائر
زائر



مُساهمةموضوع: رد: على رأي المثل   الثلاثاء يناير 27, 2009 5:20 am

ده اللي لقيته

عدوّ عاقل خير للمرء من الصديق الجاهل

صح ولا

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
على رأي المثل
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 6 من اصل 6انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4, 5, 6

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
 :: 

منتدي الالعاب والفكاهة والمسابقات :: لعبة حلوة و مسابقات

-
انتقل الى: