أهلا و مرحبا بك في منتداك منتدي هندسة الفيوم
تفضل بالدخول عزيزي العضو و ان لم تكن عضوا
يسعدنا جدا أن تكون واحدا من عائلتنا



 
بوابتناالرئيسيةبحـثقائمة الاعضاءالمجموعاتاليوميةالتسجيلمكتبة الصوردخولس .و .ج
شارك معانا من فضلك ولا تكون سلبيا في اعاده تطوير وهيكله المنتدي من فضلك قم باضافه رايك والي شايفه منوجه نظرك وهنسمعك ونحاول ننفذ باذن الله

شاطر | 
 

 اختطــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــاف

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
زائر
زائر



مُساهمةموضوع: اختطــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــاف   الثلاثاء ديسمبر 30, 2008 8:13 pm

تذكير بمساهمة فاتح الموضوع :







آعـلن آخـتطاف آلآعـضآء

لآدعهم في سجـن آلممـيزين


و م ـن آرآد آن ينقذهم


فيجـب آن يدفع آلضريبه


آلآ و هي آلرد على بعـض آلآسئله


بشرط آن لآ تقل عـن خمس ضرآئب


!{.. خمس ردود ..}!






وهي ../


مآ هو آجمل موضوع قرآته لهذا آلعضو/هـ ؟؟


آجمل رد له / ـآ؟؟


نصيحة توجههآ له / ـآ ؟؟


مآذآ ينقص هذا آلعضو / هـ برآيكـ ؟؟


صورة آو تصميم آو كلمة تهديهآ لهذا آلعضو / هـ ؟؟


لقب ممكن تطلقه على هذا آلعضو / هـ ؟؟


بمآذآ يتميز هذا آلعضو / هـ عن غيرهـ / ـآ ؟؟


هل سبق و آن مررت بموقف معه / ـآ ../ و مآ هو ؟؟


شخصيته / ـآ في آلمنتدى ؟؟


معآملته / ـآ مع آلآعضآء ؟؟


صفه تتمنى آن يبتعد عنهآ ؟؟


بمآذآ يشتهر..؟؟


رآيك فيه / ـآ ..؟؟





* الفكرهـ منقوله


* أختيآر الأعضاء سوف يكون من آختياري



يارب تكون الفكـرهـ نآلت أعجـآبكم












م ـن يريد آن ينقذهـ


فيج ـب آن يدفع آلضريبه و هي آلرد على آلآسئله


بشرط آن لآ تقل ع ـن خمس ضرآئب


!{.. خمس ردود ..}!


بح ـيث إذا وجدت خمسه أعضاء أو أكثر رآدين ع الأسئله لـ العضو المخ ـطوف


سوف يتم الأفرآج عنهـ.. ها


تنبيه هامـ،،


العضو/هـ,,, المخطوفـ /هـ،، لايرد على الموضوع اثناء اختطافه..


لو عجبتكم الفكره هأبتدي بخطف اول عضو


وهمتكم معانا




الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

كاتب الموضوعرسالة
colopaly
عضو متألق
عضو متألق


[img][/img]
كيف تعرفت علينا : بحث جووجل
ذكر
عدد الرسائل : 726
العمر : 28
المزاج : مخنوووووووووووق جداااااااااً
السنة : ثانية
القسم : قوي
محافظتك : الفيوم
جامعتك : لا
قسم مختلف : -----
احترام قوانين المنتدي :
بلدي :
نقاط : 3669
السٌّمعَة : 4
تاريخ التسجيل : 13/06/2008

مُساهمةموضوع: رد: اختطــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــاف   الثلاثاء يناير 13, 2009 7:35 pm

اه نسيت أقولك حاجة

لتغيرى الصورة لتعملى تنصيف للكلام

علشان نص الكلام بيتاكل
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
eng_dido
المدير العام
المدير العام


[img][/img]
ذكر
عدد الرسائل : 5057
العمر : 27
المزاج : عادي كله تمام
السنة : رابعة
القسم : صناعية
محافظتك : الفيوم
جامعتك : لا
قسم مختلف : -----
احترام قوانين المنتدي :
بلدي :
نقاط : 4756
السٌّمعَة : 14
تاريخ التسجيل : 18/05/2008

مُساهمةموضوع: رد: اختطــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــاف   الثلاثاء يناير 13, 2009 7:41 pm

في فكرة يا كولوبالي احلي
شغل المنتدي علي الفايرفوكس او علي فلوك
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]


دووووووووووس هنا و شوف

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://eng-fayoum.forum3.info
colopaly
عضو متألق
عضو متألق


[img][/img]
كيف تعرفت علينا : بحث جووجل
ذكر
عدد الرسائل : 726
العمر : 28
المزاج : مخنوووووووووووق جداااااااااً
السنة : ثانية
القسم : قوي
محافظتك : الفيوم
جامعتك : لا
قسم مختلف : -----
احترام قوانين المنتدي :
بلدي :
نقاط : 3669
السٌّمعَة : 4
تاريخ التسجيل : 13/06/2008

مُساهمةموضوع: رد: اختطــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــاف   الثلاثاء يناير 13, 2009 7:43 pm

والله يا عم شغال

firefox

بس الكلام نصه بيتاكل

مش عارف أظن الصورة جعانة


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
لولى
عضو ذهبي
عضو ذهبي


[img][/img]
كيف تعرفت علينا : بحث جووجل
انثى
عدد الرسائل : 2118
العمر : 25
المزاج : more
السنة : اولي
محافظتك : الفيوم
جامعتك : لا
قسم مختلف : -----
نقاط : 3622
السٌّمعَة : 14
تاريخ التسجيل : 16/12/2008

مُساهمةموضوع: رد: اختطــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــاف   الثلاثاء يناير 13, 2009 7:44 pm

ههههههههههههههههههههههههههه
على فكرة يا ديدو انت ردودك جاااااااااااااااااامدة جدااااااااااااااااااا وبتموتنى من الضحك
بس انا عايزة اسأل كولو بالى سؤال
ده هزاركم ؟؟؟؟؟؟؟
امال الجد بتاعكم شكله ازاااااااااااااااااااى ؟؟؟
ماااااشى طالما هزار
بس استحملوا هزارنا بقى
ههههههههههههههههههههههههههههههههههه
ربنا يوفقكم ويوفقنا كلنا
دى شكلها هتولع يا معلم
هههههههههههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
eng_dido
المدير العام
المدير العام


[img][/img]
ذكر
عدد الرسائل : 5057
العمر : 27
المزاج : عادي كله تمام
السنة : رابعة
القسم : صناعية
محافظتك : الفيوم
جامعتك : لا
قسم مختلف : -----
احترام قوانين المنتدي :
بلدي :
نقاط : 4756
السٌّمعَة : 14
تاريخ التسجيل : 18/05/2008

مُساهمةموضوع: رد: اختطــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــاف   الثلاثاء يناير 13, 2009 7:45 pm

colopaly كتب:
الكلام ده
لو كان ليا أو ل asa أو حتى لينا إحنا الاتنين

عايز أعرفك حاجة

أولاً إننا مكنش فى غلط فى أى حد فى المنتدى

ثانياً إحنا عارفيين قوانيين المنتدى كويس وبنحترم كل اللى فيه

ثالثاً ده هزار عادى جداً وأنا و asa مش هنغير طريقتنا علشان حد خالص مع كل الاحترام ليكى ولديمو

أنا بس قولت أوصلك وجهة نظرى علشان كل اللى على المنتدى عارفيين إننا بنهرج إلا إنتوا ممكن بس أنا قولت أقولكم علشان يبقى عندكم علم بطريقتنا فى الهزار



يابني ما احنا عارفين انكم بتهزروا
لكن لو هما مش عاوزين حد يهزر معاهم خلاص
مش مشكلة يعني يا جماعة مش هنعمل م الحبة قبة
احسن يطلع تحت القبة شيخ ولا حاجة
ههههههههه

العبوا مع بعض يا ولاد ما تتخانقوش


دووووووووووس هنا و شوف

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://eng-fayoum.forum3.info
لولى
عضو ذهبي
عضو ذهبي


[img][/img]
كيف تعرفت علينا : بحث جووجل
انثى
عدد الرسائل : 2118
العمر : 25
المزاج : more
السنة : اولي
محافظتك : الفيوم
جامعتك : لا
قسم مختلف : -----
نقاط : 3622
السٌّمعَة : 14
تاريخ التسجيل : 16/12/2008

مُساهمةموضوع: رد: اختطــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــاف   الثلاثاء يناير 13, 2009 7:48 pm

ههههههههههههههههههههههههههههه
بجد ردودك مضحكة جداااااااااااااااااااااااااااا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
eng_dido
المدير العام
المدير العام


[img][/img]
ذكر
عدد الرسائل : 5057
العمر : 27
المزاج : عادي كله تمام
السنة : رابعة
القسم : صناعية
محافظتك : الفيوم
جامعتك : لا
قسم مختلف : -----
احترام قوانين المنتدي :
بلدي :
نقاط : 4756
السٌّمعَة : 14
تاريخ التسجيل : 18/05/2008

مُساهمةموضوع: رد: اختطــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــاف   الثلاثاء يناير 13, 2009 7:50 pm

علي فكرة بقي بجد
احنا ما نقدرش نستغني عن ابو سالم و كولوبالي في المنتدي و اكيد برضو لولي و ديمو
بس المهم ان كله راضي و سعيد

مش محمد و عبد المجيد
ماشي ولا قاعد
ماشي طبعا يا مدير
لا اقعد اشرب شاي

و الحمد لله ان ردودي مضحكة
احسن من مفيش
و ما سمعتيش المثل القائل
اللي يجي منك احسن منك
بس انا مش بقوله علي نفسي هههههههههه


دووووووووووس هنا و شوف

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://eng-fayoum.forum3.info
colopaly
عضو متألق
عضو متألق


[img][/img]
كيف تعرفت علينا : بحث جووجل
ذكر
عدد الرسائل : 726
العمر : 28
المزاج : مخنوووووووووووق جداااااااااً
السنة : ثانية
القسم : قوي
محافظتك : الفيوم
جامعتك : لا
قسم مختلف : -----
احترام قوانين المنتدي :
بلدي :
نقاط : 3669
السٌّمعَة : 4
تاريخ التسجيل : 13/06/2008

مُساهمةموضوع: رد: اختطــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــاف   الثلاثاء يناير 13, 2009 7:50 pm

خلاص يا ضياء هى خلاص عرفت غلطتها

ووافقت على الهزار ده

خلى بالك ده برضو هزار

أجاوبك على سؤالك بقى

إحنا علطول بنهزر طالما بنكلم فى هزار عادى يعنى يعنى 99 % من مساهمتنا هزار

مفيش أى مشكلة وحتى فى الكلية كده

الجد بقى لما نتكلم عن موضوع مهم زى اللى بيحصل فى غزة وكده

وطريقتنا فى تناول الموضوع طريقة سخرية دائماً مش سخرية من اللى بيحط الموضوع

لكن بننتقد أى حاجة بسخرية إسلوب سخرى بيكون هزار وبيوصل اللى الواحد عايز يقوله بسرعة

ويا ريت تعملى تنصيف للكلام

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
لولى
عضو ذهبي
عضو ذهبي


[img][/img]
كيف تعرفت علينا : بحث جووجل
انثى
عدد الرسائل : 2118
العمر : 25
المزاج : more
السنة : اولي
محافظتك : الفيوم
جامعتك : لا
قسم مختلف : -----
نقاط : 3622
السٌّمعَة : 14
تاريخ التسجيل : 16/12/2008

مُساهمةموضوع: رد: اختطــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــاف   الثلاثاء يناير 13, 2009 7:56 pm

اووووووووووووووه
لالالالالالالالالا
خلاص يا كولوبالى واضح انى مش هتقبل الهزار ده
بلاش منه خااااااااالص
وتبقى الامور طبيعية
PEACE????????????
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
eng_dido
المدير العام
المدير العام


[img][/img]
ذكر
عدد الرسائل : 5057
العمر : 27
المزاج : عادي كله تمام
السنة : رابعة
القسم : صناعية
محافظتك : الفيوم
جامعتك : لا
قسم مختلف : -----
احترام قوانين المنتدي :
بلدي :
نقاط : 4756
السٌّمعَة : 14
تاريخ التسجيل : 18/05/2008

مُساهمةموضوع: رد: اختطــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــاف   الثلاثاء يناير 13, 2009 8:06 pm

يا جماعة و لكل اعضاء المنتدي الكرام و الوئام و السلام و كله كله و ما الي ذلك

نرجوا منكم جميعا ان اي واحد يرد في مساهمة يحاول يحط الكلام و الردود في وسط الصفحة
لتسهيل قرائتها للكل
و لكم جزيل الشكر


بس الاول عاوزكم تشوفوا الصورة دي و مدي ان كل حاجة عندي زي الفل و مفيش حاجة مش بتبان





دووووووووووس هنا و شوف

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://eng-fayoum.forum3.info
colopaly
عضو متألق
عضو متألق


[img][/img]
كيف تعرفت علينا : بحث جووجل
ذكر
عدد الرسائل : 726
العمر : 28
المزاج : مخنوووووووووووق جداااااااااً
السنة : ثانية
القسم : قوي
محافظتك : الفيوم
جامعتك : لا
قسم مختلف : -----
احترام قوانين المنتدي :
بلدي :
نقاط : 3669
السٌّمعَة : 4
تاريخ التسجيل : 13/06/2008

مُساهمةموضوع: رد: اختطــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــاف   الثلاثاء يناير 13, 2009 8:08 pm

يا ضياء أنا مقولتش عليك أى حاجة

صورتك عادى خالص

بس البرجل ده مدايقنى

هو اللى بيغطى على الكلام

we peace 3la el a5er
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
eng_dido
المدير العام
المدير العام


[img][/img]
ذكر
عدد الرسائل : 5057
العمر : 27
المزاج : عادي كله تمام
السنة : رابعة
القسم : صناعية
محافظتك : الفيوم
جامعتك : لا
قسم مختلف : -----
احترام قوانين المنتدي :
بلدي :
نقاط : 4756
السٌّمعَة : 14
تاريخ التسجيل : 18/05/2008

مُساهمةموضوع: رد: اختطــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــاف   الثلاثاء يناير 13, 2009 8:12 pm

هههههههههههههههههه
ده عشان تبرجلك بيه
هههههههههههههههه

ابعد عنها يابني احسن لك دي شرانية
ههههههههههههههههههه


دووووووووووس هنا و شوف

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://eng-fayoum.forum3.info
colopaly
عضو متألق
عضو متألق


[img][/img]
كيف تعرفت علينا : بحث جووجل
ذكر
عدد الرسائل : 726
العمر : 28
المزاج : مخنوووووووووووق جداااااااااً
السنة : ثانية
القسم : قوي
محافظتك : الفيوم
جامعتك : لا
قسم مختلف : -----
احترام قوانين المنتدي :
بلدي :
نقاط : 3669
السٌّمعَة : 4
تاريخ التسجيل : 13/06/2008

مُساهمةموضوع: رد: اختطــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــاف   الثلاثاء يناير 13, 2009 8:15 pm

أيه يا عم ديدو

إنت تعرف عنى كده

ما إنت عارف التهديد مش بيجيب معايا نتيجة

كل واحد فى المنتدى يطلع 100 جنيه وأنا أسكت خالص

ضريبة مساهمات بقى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
eng_dido
المدير العام
المدير العام


[img][/img]
ذكر
عدد الرسائل : 5057
العمر : 27
المزاج : عادي كله تمام
السنة : رابعة
القسم : صناعية
محافظتك : الفيوم
جامعتك : لا
قسم مختلف : -----
احترام قوانين المنتدي :
بلدي :
نقاط : 4756
السٌّمعَة : 14
تاريخ التسجيل : 18/05/2008

مُساهمةموضوع: رد: اختطــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــاف   الثلاثاء يناير 13, 2009 8:23 pm

عينيا ليك
بس النص بالنص
هطلع من مولد من غير حمص
ده حتي حمص بيلعب في الاسماعيلي و بيجيب اجوان


دووووووووووس هنا و شوف

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://eng-fayoum.forum3.info
colopaly
عضو متألق
عضو متألق


[img][/img]
كيف تعرفت علينا : بحث جووجل
ذكر
عدد الرسائل : 726
العمر : 28
المزاج : مخنوووووووووووق جداااااااااً
السنة : ثانية
القسم : قوي
محافظتك : الفيوم
جامعتك : لا
قسم مختلف : -----
احترام قوانين المنتدي :
بلدي :
نقاط : 3669
السٌّمعَة : 4
تاريخ التسجيل : 13/06/2008

مُساهمةموضوع: رد: اختطــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــاف   الثلاثاء يناير 13, 2009 8:25 pm

كركر وكده يعنى

بطل كتر هزار

علشان كتر الهزار غالباً ما بيقلب بضحك ولو قلب بضحك أنا مش مسئول عن اللى هيحصل

الموضوع ساعتها هيخرج من أيدى ويبقى فى أيدى التانية
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
eng_dido
المدير العام
المدير العام


[img][/img]
ذكر
عدد الرسائل : 5057
العمر : 27
المزاج : عادي كله تمام
السنة : رابعة
القسم : صناعية
محافظتك : الفيوم
جامعتك : لا
قسم مختلف : -----
احترام قوانين المنتدي :
بلدي :
نقاط : 4756
السٌّمعَة : 14
تاريخ التسجيل : 18/05/2008

مُساهمةموضوع: رد: اختطــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــاف   الثلاثاء يناير 13, 2009 8:29 pm

المهم انه في ايد امينة
مش ملك روحي


دووووووووووس هنا و شوف

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://eng-fayoum.forum3.info
eng.mhmdgoma
المراقب
المراقب


[img][/img]
كيف تعرفت علينا : بحث جووجل
ذكر
عدد الرسائل : 5492
العمر : 28
المزاج : بخير الحمد لله
السنة : ثالثة
القسم : اتصالات
محافظتك : الفيوم
خريج : لا
جامعتك : الفيوم
قسم مختلف : -----
بلدي :
نقاط : 5734
السٌّمعَة : 16
تاريخ التسجيل : 25/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: اختطــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــاف   الثلاثاء يناير 13, 2009 9:19 pm

لا والله عال يا منز

بص ياد يا كولوبالي انت تهزر وتقول اللى انت عاوزه ماشي على عيني وعلى راسي انما تغلط وتقول انك مش هامك كل اللى في المنتدى


لالالالالالالالالالالالا يا زميلي كنت انت تيك كير على نفسك يا جاميكا ماشي

لحسن انت عارف وبلاش تخليني اتهور يا مان

وكل سنه وانت بقا


























بهزر طبعا يا حبي نحن ايد واحده وقول للواد ضياء يخليه في مذاكرته ومالوش دعوه بالامور دي
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
colopaly
عضو متألق
عضو متألق


[img][/img]
كيف تعرفت علينا : بحث جووجل
ذكر
عدد الرسائل : 726
العمر : 28
المزاج : مخنوووووووووووق جداااااااااً
السنة : ثانية
القسم : قوي
محافظتك : الفيوم
جامعتك : لا
قسم مختلف : -----
احترام قوانين المنتدي :
بلدي :
نقاط : 3669
السٌّمعَة : 4
تاريخ التسجيل : 13/06/2008

مُساهمةموضوع: رد: اختطــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــاف   الثلاثاء يناير 13, 2009 9:42 pm

إنتى هتقول كلام أنا مقولتوش

أنا قولت إنى بحترم اللى على المنتدى كله يا محمد

وإنت حبيب قلبى أصلاً


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
eng.mhmdgoma
المراقب
المراقب


[img][/img]
كيف تعرفت علينا : بحث جووجل
ذكر
عدد الرسائل : 5492
العمر : 28
المزاج : بخير الحمد لله
السنة : ثالثة
القسم : اتصالات
محافظتك : الفيوم
خريج : لا
جامعتك : الفيوم
قسم مختلف : -----
بلدي :
نقاط : 5734
السٌّمعَة : 16
تاريخ التسجيل : 25/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: اختطــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــاف   الثلاثاء يناير 13, 2009 9:49 pm

اوعى تصدق ياد الكلام اللى فوق ده انا بهزر طبعا


وطبعا انت حبيبي الزملكاوي يعني لازم ندلعك


وسلملي على ديدو
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
eng.mhmdgoma
المراقب
المراقب


[img][/img]
كيف تعرفت علينا : بحث جووجل
ذكر
عدد الرسائل : 5492
العمر : 28
المزاج : بخير الحمد لله
السنة : ثالثة
القسم : اتصالات
محافظتك : الفيوم
خريج : لا
جامعتك : الفيوم
قسم مختلف : -----
بلدي :
نقاط : 5734
السٌّمعَة : 16
تاريخ التسجيل : 25/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: اختطــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــاف   الثلاثاء يناير 13, 2009 9:52 pm

colopaly كتب:
take care

for all members of montada
حاسب ياد مش كل من اتخلق يعمل قلق

take care

ASA & colopaly

here



ايه دي بقا اعمل فيك ايه دلوقتي ماشي يا كولوبالي ماشي
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
eng_dido
المدير العام
المدير العام


[img][/img]
ذكر
عدد الرسائل : 5057
العمر : 27
المزاج : عادي كله تمام
السنة : رابعة
القسم : صناعية
محافظتك : الفيوم
جامعتك : لا
قسم مختلف : -----
احترام قوانين المنتدي :
بلدي :
نقاط : 4756
السٌّمعَة : 14
تاريخ التسجيل : 18/05/2008

مُساهمةموضوع: رد: اختطــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــاف   الثلاثاء يناير 13, 2009 11:34 pm

يا جماعة خلاص و الله
انتوا اخدتوا الكلام ده جد ليه
ده كله هزااااااااااااااااااااااار


دووووووووووس هنا و شوف

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://eng-fayoum.forum3.info
زائر
زائر



مُساهمةموضوع: رد: اختطــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــاف   الثلاثاء يناير 13, 2009 11:44 pm

كلنا عارفين ان احمد سالم وكولوبالي
الاتنين بيهرجو وكلنا بنتقبل ده
والموضوع كله مكنش مستاهل كل ده وتقبلو الامر بروح رياضيه
وكلنا هنا اخوات ومينفعش نزعل من بعض

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
eng_dido
المدير العام
المدير العام


[img][/img]
ذكر
عدد الرسائل : 5057
العمر : 27
المزاج : عادي كله تمام
السنة : رابعة
القسم : صناعية
محافظتك : الفيوم
جامعتك : لا
قسم مختلف : -----
احترام قوانين المنتدي :
بلدي :
نقاط : 4756
السٌّمعَة : 14
تاريخ التسجيل : 18/05/2008

مُساهمةموضوع: رد: اختطــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــاف   الثلاثاء يناير 13, 2009 11:50 pm

ايوا كدا يا سارة قولي حاجة


دووووووووووس هنا و شوف

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://eng-fayoum.forum3.info
colopaly
عضو متألق
عضو متألق


[img][/img]
كيف تعرفت علينا : بحث جووجل
ذكر
عدد الرسائل : 726
العمر : 28
المزاج : مخنوووووووووووق جداااااااااً
السنة : ثانية
القسم : قوي
محافظتك : الفيوم
جامعتك : لا
قسم مختلف : -----
احترام قوانين المنتدي :
بلدي :
نقاط : 3669
السٌّمعَة : 4
تاريخ التسجيل : 13/06/2008

مُساهمةموضوع: رد: اختطــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــاف   الثلاثاء يناير 13, 2009 11:53 pm

sara mostafa كتب:
كلنا عارفين ان احمد سالم وكولوبالي
الاتنين بيهرجو وكلنا بنتقبل ده
والموضوع كله مكنش مستاهل كل ده وتقبلو الامر بروح رياضيه
وكلنا هنا اخوات ومينفعش نزعل من بعض





الله عليكى

الكيبورد بتاعك بيكتب كلام زى الفل

نوعه أيه علشان أشترى لكل عضو واحد زيه ولا بلاش هيبقى إعلان وضياء ياخد مننا حقه

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
colopaly
عضو متألق
عضو متألق


[img][/img]
كيف تعرفت علينا : بحث جووجل
ذكر
عدد الرسائل : 726
العمر : 28
المزاج : مخنوووووووووووق جداااااااااً
السنة : ثانية
القسم : قوي
محافظتك : الفيوم
جامعتك : لا
قسم مختلف : -----
احترام قوانين المنتدي :
بلدي :
نقاط : 3669
السٌّمعَة : 4
تاريخ التسجيل : 13/06/2008

مُساهمةموضوع: رد: اختطــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــاف   الثلاثاء يناير 13, 2009 11:55 pm

نحب نشكر البشمهندس ضياء إنه خلى بشمهندسة سارة مشرفة

علشان تحل مشاكل الاعضاء

لو سمحت يا بشمهندسة أنا ببحث عن عروسة وعايز شقة علشان أتجوز فيها

معندكيش حل للمشكلة ده
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
 
اختطــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــاف
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 4 من اصل 10انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  الصفحة التالية

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
 :: 

منتدي الالعاب والفكاهة والمسابقات :: لعبة حلوة و مسابقات

-
انتقل الى: