أهلا و مرحبا بك في منتداك منتدي هندسة الفيوم
تفضل بالدخول عزيزي العضو و ان لم تكن عضوا
يسعدنا جدا أن تكون واحدا من عائلتنا



 
بوابتناالرئيسيةبحـثقائمة الاعضاءالمجموعاتاليوميةالتسجيلمكتبة الصوردخولس .و .ج
شارك معانا من فضلك ولا تكون سلبيا في اعاده تطوير وهيكله المنتدي من فضلك قم باضافه رايك والي شايفه منوجه نظرك وهنسمعك ونحاول ننفذ باذن الله

شاطر | 
 

 الزمالك يارجاله

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
engmohamedshahat
خريج
خريج


[img][/img]
كيف تعرفت علينا : بحث جووجل
ذكر
عدد الرسائل : 1402
العمر : 29
المزاج : الحمد لله على كل حال
السنة : متخرج
القسم : مدني
محافظتك : الفيوم
خريج : نعم
جامعتك : الفيوم
قسم مختلف : مدنى
بلدي :
نقاط : 4371
السٌّمعَة : 13
تاريخ التسجيل : 09/08/2008

مُساهمةموضوع: الزمالك يارجاله   السبت فبراير 21, 2009 12:15 am

أولا انا احترم نادى الزمالك وكل الزمالكوية ولكن هذا الموضوع على سبيل الفكاهة وليس اقصد به الإهانة لأى شخص

(بالذات خالد ومنعم)



واحد زملكاوى طلع له عفريت فى الفانوس السحرى وقال له شبيك لبيك عبدك بين ايديك قال انا عايز اشوف المرحوم ابويا ...العفريت قاله ده طلب صعب جدا اطلب حاجه تانيه قال له عايزين نفوز على الاهلى..... العفريت قاله انت ابوك مات سنة كام ؟؟؟



واحد زملكاوى ليلة زفافه فى غرفة النوم
العروسة للعريس : قبل ماتلمسنى انت مش الراجل الاول فى حياتى
العريس الزملكاوى رفع ايديه للسما وقال
هو يارب المركز التانى ده ورايا ورايا


مره واحد زملكاوى راح إشترى بطيخه .. فطلعت حمرا.. راح مرجعها



مره واحد زملكاوى بيوقف تاكسى بيقوله 6 اكتوبر فقاله لا ستة واحد



مره واحد زملكاوى اشترى ساعه كل ماتيجى الساعه 6 تقول له بيبو بيبو بيبو


مره واحد زملكاوى حب يتجوز واحده اهلاويه جابوا المأذون من ايطاليا


واحد زملكاوى متعصب خطب واحدة بيسالها عن عيد ميلادها قالت له 6\1 فسخ الخطوبة




اهلاوى اتجوز زملكاوية ستتها ............ ..



مره واحد زملكاوي شاور لتاكسي قاله رايح ابوالعلا السائق قاله لا : رايح ابو تريكه


مرة واحد اهلاوى....وواحد زملكاوى...كانوا الاتنين جيران ...سكنين فى بيت واحد....
الاهلاوى ساكن فى الدور الارضى....والزملكاوى فى الدور التانى............
فكل اما الزملكاوى ييجى طالع...الاهلاوى يقول مين اللى طالع......
الزملكاوى يقول انا الزملكاوى......يقوله الاهلاوى غلبناكم ستة واحد 6/1
الزملكاوى ييجى نازل.......يقول الاهلاوى مين اللى نازل......
الزملكاوى يقول انا الزملكاوى.....يقوله الاهلاوى غلبناكم ستة واحد6/1
مرة فى مرة فى مرة زهق الزملكاوى وقال كدة مش هينفع لازم اشوف حل.........
راح لاتحاد الكورة............ .وحكلهم على الموضوع...المهم عمله اجتماع.....
واتفقوا .....ان الزملكاوىيسكن ارضى...والاهلاوى يسكن دور تانى.....فأتفقوا ووافقوا.....
وفى يوم الاهلاوى طالع.........قال الزملكاوى مين اللى طالع...
رد الاهلاوىوقال مين اللى بيتكلم........قاله انا الزملكاوى......
قالهه برده غلبناكم ستة واحد............ ......... ..




مره بيسألو سوق التاكسى ايه الفرق بين التاكسى والزمالك قال السواق التاكسى غلبان بيشل 4ركاب اما الزمالك بيشيل 6


إية الفرق بين برت بلس والزمالك؟؟؟؟؟؟
برت بلس 3 لكن الزمالك 3 في عبدالواحد


اهلاوى دخل على زمالكاوى المستشفى لقى انه تعبان خالص قاله معلش ياصحبى سته وتزول


مرة واحد قابل واحد قالة كام بيروح فين .... قالة 6 بيروح ميت عقبة


مرة واحد زملكاوى سمع النكت اللى فوق جاتله ستة(سكته)قلبية
هههههههههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.shbab1.com/2minutes.htm
colopaly
عضو متألق
عضو متألق


[img][/img]
كيف تعرفت علينا : بحث جووجل
ذكر
عدد الرسائل : 726
العمر : 28
المزاج : مخنوووووووووووق جداااااااااً
السنة : ثانية
القسم : قوي
محافظتك : الفيوم
جامعتك : لا
قسم مختلف : -----
احترام قوانين المنتدي :
بلدي :
نقاط : 3663
السٌّمعَة : 4
تاريخ التسجيل : 13/06/2008

مُساهمةموضوع: رد: الزمالك يارجاله   السبت فبراير 21, 2009 12:29 am

إسمعوا تشجعنا الليلة

للدقيقة 90

المجد للأبطال

عنوانه تالتة يمين

وبحبك يا زمالك وأموت فيك موووووت
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
IEEE Chairman
المدير العام
المدير العام


[img][/img]
كيف تعرفت علينا : بحث جووجل
ذكر
عدد الرسائل : 7861
العمر : 27
المزاج : not very good
السنة : رابعة
القسم : اتصالات
محافظتك : الفيوم
جامعتك : الفيوم
قسم مختلف : حابب هندسه كيميا
احترام قوانين المنتدي :
نقاط : 7244
السٌّمعَة : 21
تاريخ التسجيل : 21/05/2008

مُساهمةموضوع: رد: الزمالك يارجاله   السبت فبراير 21, 2009 12:33 am

جامدين جدا يا محمد
تسلم ايدك



واحد زملكاوى ليلة زفافه فى غرفة النوم
العروسة للعريس : قبل ماتلمسنى انت مش الراجل الاول فى حياتى
العريس الزملكاوى رفع ايديه للسما وقال
هو يارب المركز التانى ده ورايا ورايا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://eng-fayoum.forum3.info
لولى
عضو ذهبي
عضو ذهبي


[img][/img]
كيف تعرفت علينا : بحث جووجل
انثى
عدد الرسائل : 2118
العمر : 25
المزاج : more
السنة : اولي
محافظتك : الفيوم
جامعتك : لا
قسم مختلف : -----
نقاط : 3616
السٌّمعَة : 14
تاريخ التسجيل : 16/12/2008

مُساهمةموضوع: رد: الزمالك يارجاله   السبت فبراير 21, 2009 12:38 am

هههههههههههههههه
هما حلوين ويموتوا من الضحك
بس حرام يا جماعة ده استفزاز لمشاعر الزمالكاوية
خفوا عليهم شوية
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
engmohamedshahat
خريج
خريج


[img][/img]
كيف تعرفت علينا : بحث جووجل
ذكر
عدد الرسائل : 1402
العمر : 29
المزاج : الحمد لله على كل حال
السنة : متخرج
القسم : مدني
محافظتك : الفيوم
خريج : نعم
جامعتك : الفيوم
قسم مختلف : مدنى
بلدي :
نقاط : 4371
السٌّمعَة : 13
تاريخ التسجيل : 09/08/2008

مُساهمةموضوع: رد: الزمالك يارجاله   السبت فبراير 21, 2009 12:40 am

شكرا لمروركم

وبلاش ياعم التعصب الجامد دا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.shbab1.com/2minutes.htm
IEEE Chairman
المدير العام
المدير العام


[img][/img]
كيف تعرفت علينا : بحث جووجل
ذكر
عدد الرسائل : 7861
العمر : 27
المزاج : not very good
السنة : رابعة
القسم : اتصالات
محافظتك : الفيوم
جامعتك : الفيوم
قسم مختلف : حابب هندسه كيميا
احترام قوانين المنتدي :
نقاط : 7244
السٌّمعَة : 21
تاريخ التسجيل : 21/05/2008

مُساهمةموضوع: رد: الزمالك يارجاله   السبت فبراير 21, 2009 12:49 am

لولى كتب:
هههههههههههههههه
هما حلوين ويموتوا من الضحك
بس حرام يا جماعة ده استفزاز لمشاعر الزمالكاوية
خفوا عليهم شوية

والله يا لولي ما صعبان عليا من حال الزمالك دلوقتي غير الجماهير دي
انا قريت في كلام لسامي الشيشياني وده المدرب العام
بتاع الفرقه دلوقتي
انه مبسوط من التعادل مع المصري
بالذمه
في فرقه المفروض انها تنافس على البطوله تفرح بالتعادل
بجد الجمهور مظلوم مع الفرقه دي

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://eng-fayoum.forum3.info
ENG_TAHA RASHAD
عضو ذهبي
عضو ذهبي


[img][/img]
كيف تعرفت علينا : بحث جووجل
ذكر
عدد الرسائل : 3543
العمر : 27
المزاج : ho fi7 a7sn men keda
السنة : ثانية
القسم : اتصالات
محافظتك : الفيوم
نقاط : 4832
السٌّمعَة : 9
تاريخ التسجيل : 02/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: الزمالك يارجاله   السبت فبراير 21, 2009 12:51 am
























الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.taha555.yoo7.com
لولى
عضو ذهبي
عضو ذهبي


[img][/img]
كيف تعرفت علينا : بحث جووجل
انثى
عدد الرسائل : 2118
العمر : 25
المزاج : more
السنة : اولي
محافظتك : الفيوم
جامعتك : لا
قسم مختلف : -----
نقاط : 3616
السٌّمعَة : 14
تاريخ التسجيل : 16/12/2008

مُساهمةموضوع: رد: الزمالك يارجاله   السبت فبراير 21, 2009 1:15 am

Bassam AbdEltwab كتب:
لولى كتب:

هههههههههههههههه
هما حلوين ويموتوا من الضحك
بس حرام يا جماعة ده استفزاز لمشاعر الزمالكاوية
خفوا عليهم شوية

والله يا لولي ما صعبان عليا من حال الزمالك دلوقتي غير الجماهير دي
انا قريت في كلام لسامي الشيشياني وده المدرب العام
بتاع الفرقه دلوقتي
انه مبسوط من التعادل مع المصري
بالذمه
في فرقه المفروض انها تنافس على البطوله تفرح بالتعادل
بجد الجمهور مظلوم مع الفرقه دي


طب شوف اللى بيحصل ده يحرق دم اللى ما يتحرقش دمه
نقوم احنا نكمل عليهم
هما ناقصين
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
زائر
زائر



مُساهمةموضوع: رد: الزمالك يارجاله   السبت فبراير 21, 2009 1:41 am

واحد زملكاوى متعصب خطب واحدة بيسالها عن عيد ميلادها قالت له 6\1 فسخ الخطوبة

هههههههههههههههه
جميله جدااااااااااا
تسلم ايدك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
colopaly
عضو متألق
عضو متألق


[img][/img]
كيف تعرفت علينا : بحث جووجل
ذكر
عدد الرسائل : 726
العمر : 28
المزاج : مخنوووووووووووق جداااااااااً
السنة : ثانية
القسم : قوي
محافظتك : الفيوم
جامعتك : لا
قسم مختلف : -----
احترام قوانين المنتدي :
بلدي :
نقاط : 3663
السٌّمعَة : 4
تاريخ التسجيل : 13/06/2008

مُساهمةموضوع: رد: الزمالك يارجاله   السبت فبراير 21, 2009 2:22 am

هو كله على الزمالك ولا أيه

ما بلاش يا جماعة




بيقولك إن كل الاهلوية حرموا يشتروا أى حاجة من منتجات الهلال والنجمة

لما حدث مؤخراً

وقصيدة ليكوا يا أهلوية


لو أهلاوى بجد صحيح ==== كنت سرحت بطبلة صفيح

كنت ركبت حمار مقلوب === واخد راسك للتصليح

ماشى تزعق ليل ونهار === إبنوا يا ناس للاهلى ضريح

قالوا النجم فريق مهزوم ===طلع الاهلى قتيل وطريح

غلب ووكسة ووصمة عار ===ذل بجد وخيبة صحيح

فين حكامك فين شعبان === فين عثمان وفاروق وفصيح

مهما هتكسب بالتزوير === جنب إسيادك هتفضل ميح


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
eng hhhh
عضو ذهبي
عضو ذهبي


[img][/img]
كيف تعرفت علينا : بحث جووجل
انثى
عدد الرسائل : 4873
العمر : 26
المزاج : تمام
السنة : ثانية
القسم : اتصالات
جامعتك : لا
قسم مختلف : -----
نقاط : 6685
السٌّمعَة : 20
تاريخ التسجيل : 28/12/2008

مُساهمةموضوع: رد: الزمالك يارجاله   السبت فبراير 21, 2009 2:29 am

ايوه كده فينك من بدرى
عايزاك تديهم اكتر بدل البهدلة اللى احنا فيها دى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
engmohamedshahat
خريج
خريج


[img][/img]
كيف تعرفت علينا : بحث جووجل
ذكر
عدد الرسائل : 1402
العمر : 29
المزاج : الحمد لله على كل حال
السنة : متخرج
القسم : مدني
محافظتك : الفيوم
خريج : نعم
جامعتك : الفيوم
قسم مختلف : مدنى
بلدي :
نقاط : 4371
السٌّمعَة : 13
تاريخ التسجيل : 09/08/2008

مُساهمةموضوع: رد: الزمالك يارجاله   السبت فبراير 21, 2009 2:32 am

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

جامده بس دا غيظ ولا حرقه دم
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.shbab1.com/2minutes.htm
colopaly
عضو متألق
عضو متألق


[img][/img]
كيف تعرفت علينا : بحث جووجل
ذكر
عدد الرسائل : 726
العمر : 28
المزاج : مخنوووووووووووق جداااااااااً
السنة : ثانية
القسم : قوي
محافظتك : الفيوم
جامعتك : لا
قسم مختلف : -----
احترام قوانين المنتدي :
بلدي :
نقاط : 3663
السٌّمعَة : 4
تاريخ التسجيل : 13/06/2008

مُساهمةموضوع: رد: الزمالك يارجاله   السبت فبراير 21, 2009 2:33 am

لأ ده إحنا حلويين أوى

وبنعرف نتكلم أوى

وعلى رأى المثل

إكفى القدرة على فومها يجى الغرب يطردونا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
ENG_TAHA RASHAD
عضو ذهبي
عضو ذهبي


[img][/img]
كيف تعرفت علينا : بحث جووجل
ذكر
عدد الرسائل : 3543
العمر : 27
المزاج : ho fi7 a7sn men keda
السنة : ثانية
القسم : اتصالات
محافظتك : الفيوم
نقاط : 4832
السٌّمعَة : 9
تاريخ التسجيل : 02/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: الزمالك يارجاله   السبت فبراير 21, 2009 3:01 am

والله اول مرة اشوف زملكاوى من بعد النكسة اللى حصلت جاى بيعرف يتكلم من بعد ماكلوا( سد الحنك)
ههههههههههههههههههه



الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.taha555.yoo7.com
 
الزمالك يارجاله
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
 :: 

منتدي الالعاب والفكاهة والمسابقات :: نكتة جديدة

-
انتقل الى: