أهلا و مرحبا بك في منتداك منتدي هندسة الفيوم
تفضل بالدخول عزيزي العضو و ان لم تكن عضوا
يسعدنا جدا أن تكون واحدا من عائلتنا



 
بوابتناالرئيسيةبحـثقائمة الاعضاءالمجموعاتاليوميةالتسجيلمكتبة الصوردخولس .و .ج
شارك معانا من فضلك ولا تكون سلبيا في اعاده تطوير وهيكله المنتدي من فضلك قم باضافه رايك والي شايفه منوجه نظرك وهنسمعك ونحاول ننفذ باذن الله

شاطر | 
 

 سفاح الفيوم

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : 1, 2, 3  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
samah sayed ismail
عضو مميز
عضو مميز


[img][/img]
كيف تعرفت علينا : بحث جووجل
انثى
عدد الرسائل : 478
العمر : 27
المزاج : قلقان
محافظتك : الجيزة
جامعتك : جامعة القاهرة
قسم مختلف : --كلية الآداب قسم تاريخ---
نقاط : 3587
السٌّمعَة : 5
تاريخ التسجيل : 22/01/2009

مُساهمةموضوع: سفاح الفيوم   الإثنين مارس 16, 2009 4:34 am

"سفاح الفيوم": إرتكبت الجريمة بعد إذلالى ووضع العصا فى مؤخرتى
<table id=Table3 cellSpacing=0 cellPadding=0 width=300 border=0><tr><td id=tdPic></TD></TR>
<tr><td class=nhs id=tdPicComment dir=rtl align=middle></TD></TR></TABLE>
القاهرة: أدلى المتهم عويس عوض الله عبد السميع "55 سنة- مزارع" الشهير بـ "سفاح الفيوم" قاتل حماه وحماته فى محافظة الفيوم المصرية بإعترفات تفصيلية امام النيابة العامة. قال المتهم بأنه إستغل حب والدى زوجته المجنى عليهما لحب المال وأوهمهما بنفس الطريقة بوجود كنز أثرى فى الحقل الخاص به وبعد أن يتم الحفر يضربهم بالفأس ويقتلهما وقام بدفن الجثتين .
وأضاف المتهم أنه تزوج من إبنة المجنى عليهما هويدا عبد التواب محمد رزق منذ عام 2004 وأنه قد تزوج من قبل زوجتان وتوفيت الاولى وطلق الثانية وأنه أنجب من الاخيرة طفل يدعى صبرى" 4 سنوات" .
وقام المتهم بتبرير جريمته بأنه قد حدث خلاف بينه وبين زوجته فى أحد المرات وتوجهت الى منزل أسرتها وأجبر والدها المجنى عليه الزوج بوضع عصاه فى مؤخرته وأراد اذلاله أمام حماتة المجنى عليها فقد كانت زوجته دائما التشاجر معه وأن والدتها المجنى عليها كانت تحرض إبنتها على عدم الصلح مع زوجها ورفض العودة الى منزل الزوجية .
كانت أجهزة الامن بالفيوم قد تلقت بلاغا من اهالى قرية أبو جنشو بمركز أبشواى بعثورهم على هيكل عظمى داخل جوال ملقى بترعة القرية .تبين من التحريات أن الهيكل العظمى لربة منزل تدعى سميرة فاروق عبد السميع عاملة بالوحدة الصحية بقرية الخالدية وتبين أن وراء إرتكاب الواقعة زوج إبنه المجنى عليها عويس عوض الله عبد السميع وذلك لوجود خلافات بينهما. وأنه يوم الحادث قام بإستدراج المجنى عليها الى حقله بحجة البحث عن أثار وقام بحفر حفره بالحقل ثم قام بقتلها بالفأس ودفنها . وبعد أن تحللت الجثة قام بإستخراج الهيكل العظمى وضعه داخل جوال وألقى به بترعة قرية أبو جنشو.
تم العثور على الهيكل العظمى وإلقت المباحث القبض على المتهم وإعترف بإرتكاب الواقعة وأنه قام بقتل حماه مزارع يدعى عبد التواب محمد رزق منذ عام 2005 وذلك بعد مشاحرة عائلية وقام بإستدراجة الى الحقل وقام بقتله ودفن جثتة. تم إحالة المتهم الى النيابة التى تولت التحقيق .
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
samah sayed ismail
عضو مميز
عضو مميز


[img][/img]
كيف تعرفت علينا : بحث جووجل
انثى
عدد الرسائل : 478
العمر : 27
المزاج : قلقان
محافظتك : الجيزة
جامعتك : جامعة القاهرة
قسم مختلف : --كلية الآداب قسم تاريخ---
نقاط : 3587
السٌّمعَة : 5
تاريخ التسجيل : 22/01/2009

مُساهمةموضوع: رد: سفاح الفيوم   الإثنين مارس 16, 2009 4:37 am

تحذير هام لكل البنات:أوعوا واحدة فيكم تفكر تتجوز واحد من الفيوم أوعوا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
colopaly
عضو متألق
عضو متألق


[img][/img]
كيف تعرفت علينا : بحث جووجل
ذكر
عدد الرسائل : 726
العمر : 28
المزاج : مخنوووووووووووق جداااااااااً
السنة : ثانية
القسم : قوي
محافظتك : الفيوم
جامعتك : لا
قسم مختلف : -----
احترام قوانين المنتدي :
بلدي :
نقاط : 3668
السٌّمعَة : 4
تاريخ التسجيل : 13/06/2008

مُساهمةموضوع: رد: سفاح الفيوم   الإثنين مارس 16, 2009 4:57 am

متقوليش كده حرااام عليكى

الفيومي معروف بقوة وجباروته
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
samah sayed ismail
عضو مميز
عضو مميز


[img][/img]
كيف تعرفت علينا : بحث جووجل
انثى
عدد الرسائل : 478
العمر : 27
المزاج : قلقان
محافظتك : الجيزة
جامعتك : جامعة القاهرة
قسم مختلف : --كلية الآداب قسم تاريخ---
نقاط : 3587
السٌّمعَة : 5
تاريخ التسجيل : 22/01/2009

مُساهمةموضوع: رد: سفاح الفيوم   الإثنين مارس 16, 2009 5:02 am

ماشى ياعم هنيدى
المصرى معروف بقوته وجبروته
بس برضه تحذير هام للبنات ابعدوا عن الراجل الفيومى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
eng_dido
المدير العام
المدير العام


[img][/img]
ذكر
عدد الرسائل : 5057
العمر : 27
المزاج : عادي كله تمام
السنة : رابعة
القسم : صناعية
محافظتك : الفيوم
جامعتك : لا
قسم مختلف : -----
احترام قوانين المنتدي :
بلدي :
نقاط : 4755
السٌّمعَة : 14
تاريخ التسجيل : 18/05/2008

مُساهمةموضوع: رد: سفاح الفيوم   الإثنين مارس 16, 2009 5:12 am

samah sayed ismail كتب:
ماشى ياعم هنيدى
المصرى معروف بقوته وجبروته
بس برضه تحذير هام للبنات ابعدوا عن الراجل الفيومى


لالالالالالالالالالالالا
بقي انتي يا سماح اللي تقولي كدا
ماشي ماشي

عموما ها يخسروا كتير
الفيومي ده فيه حاجات كتير اوووووووووووووووووووووي مش هتلاقوها في حد تاني بالسهولة دي
و بعدين ده واحد من بين ملايين في الفيوم
حوالي يعني 7 او 8 مليون مش ملايين ملاين يعني

المهم بجد بجد ها يخسروا كتير اللي ها يبعدوا عن راجل معين عشان واحد في بلده عمل حاجة غلط

و عاوز اعرف رأي البنات ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟



دووووووووووس هنا و شوف

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://eng-fayoum.forum3.info
colopaly
عضو متألق
عضو متألق


[img][/img]
كيف تعرفت علينا : بحث جووجل
ذكر
عدد الرسائل : 726
العمر : 28
المزاج : مخنوووووووووووق جداااااااااً
السنة : ثانية
القسم : قوي
محافظتك : الفيوم
جامعتك : لا
قسم مختلف : -----
احترام قوانين المنتدي :
بلدي :
نقاط : 3668
السٌّمعَة : 4
تاريخ التسجيل : 13/06/2008

مُساهمةموضوع: رد: سفاح الفيوم   الإثنين مارس 16, 2009 5:16 am

eng_dido كتب:
samah sayed ismail كتب:
ماشى ياعم هنيدى
المصرى معروف بقوته وجبروته
بس برضه تحذير هام للبنات ابعدوا عن الراجل الفيومى


لالالالالالالالالالالالا
بقي انتي يا سماح اللي تقولي كدا
ماشي ماشي

عموما ها يخسروا كتير
الفيومي ده فيه حاجات كتير اوووووووووووووووووووووي مش هتلاقوها في حد تاني بالسهولة دي
و بعدين ده واحد من بين ملايين في الفيوم
حوالي يعني 7 او 8 مليون مش ملايين ملاين يعني

المهم بجد بجد ها يخسروا كتير اللي ها يبعدوا عن راجل معين عشان واحد في بلده عمل حاجة غلط

و عاوز اعرف رأي البنات ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟



بس يا ولد يا ضياء

إنت هترغى كتير إنت كمان ده كلام الكبار أيه اللى بيدخلك

الحاجة التانية بقى

اللى عايز ياخد بالنصيحة ياخد يا ابنى

هما اللى هيخسروا فى الاخر مش هيلاقوا زى الفيومية كتييييييير

وعلى رأى المثل

البيت بيت أبونا ....يتكب الفول منها

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
IEEE Chairman
المدير العام
المدير العام


[img][/img]
كيف تعرفت علينا : بحث جووجل
ذكر
عدد الرسائل : 7861
العمر : 27
المزاج : not very good
السنة : رابعة
القسم : اتصالات
محافظتك : الفيوم
جامعتك : الفيوم
قسم مختلف : حابب هندسه كيميا
احترام قوانين المنتدي :
نقاط : 7249
السٌّمعَة : 21
تاريخ التسجيل : 21/05/2008

مُساهمةموضوع: رد: سفاح الفيوم   الإثنين مارس 16, 2009 5:18 am

انت يا يا كولوبالي انت وضياء مش ليكم دعوي
اتكتموا خالص ماشي
احسن هاقيم عليكم الحد
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://eng-fayoum.forum3.info
colopaly
عضو متألق
عضو متألق


[img][/img]
كيف تعرفت علينا : بحث جووجل
ذكر
عدد الرسائل : 726
العمر : 28
المزاج : مخنوووووووووووق جداااااااااً
السنة : ثانية
القسم : قوي
محافظتك : الفيوم
جامعتك : لا
قسم مختلف : -----
احترام قوانين المنتدي :
بلدي :
نقاط : 3668
السٌّمعَة : 4
تاريخ التسجيل : 13/06/2008

مُساهمةموضوع: رد: سفاح الفيوم   الإثنين مارس 16, 2009 5:22 am

Bassam AbdEltwab كتب:
انت يا يا كولوبالي انت وضياء مش ليكم دعوي
اتكتموا خالص ماشي
احسن هاقيم عليكم الحد


سورى يا بسااااااااااام باشا

بس متضربش بكره

شتيمة أه ضرب لأ
^
^
^
أعملك منظر أهو

ولا إنت بتعرف تضرب ولا حاجة

أنا مش هاجى بكره

مش عايز أضرب
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
IEEE Chairman
المدير العام
المدير العام


[img][/img]
كيف تعرفت علينا : بحث جووجل
ذكر
عدد الرسائل : 7861
العمر : 27
المزاج : not very good
السنة : رابعة
القسم : اتصالات
محافظتك : الفيوم
جامعتك : الفيوم
قسم مختلف : حابب هندسه كيميا
احترام قوانين المنتدي :
نقاط : 7249
السٌّمعَة : 21
تاريخ التسجيل : 21/05/2008

مُساهمةموضوع: رد: سفاح الفيوم   الإثنين مارس 16, 2009 5:28 am

colopaly كتب:
Bassam AbdEltwab كتب:
انت يا يا كولوبالي انت وضياء مش ليكم دعوي
اتكتموا خالص ماشي
احسن هاقيم عليكم الحد


سورى يا بسااااااااااام باشا

بس متضربش بكره

شتيمة أه ضرب لأ
^
^
^
أعملك منظر أهو

ولا إنت بتعرف تضرب ولا حاجة

أنا مش هاجى بكره

مش عايز أضرب

ايوه كده اتعدل احسن ليك
لاحسن تشوف الوش التاني
انا بس اللي اتكلم حد تاني لأ

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://eng-fayoum.forum3.info
colopaly
عضو متألق
عضو متألق


[img][/img]
كيف تعرفت علينا : بحث جووجل
ذكر
عدد الرسائل : 726
العمر : 28
المزاج : مخنوووووووووووق جداااااااااً
السنة : ثانية
القسم : قوي
محافظتك : الفيوم
جامعتك : لا
قسم مختلف : -----
احترام قوانين المنتدي :
بلدي :
نقاط : 3668
السٌّمعَة : 4
تاريخ التسجيل : 13/06/2008

مُساهمةموضوع: رد: سفاح الفيوم   الإثنين مارس 16, 2009 5:30 am

لو سمحت يا بسام سؤال صغير


بالنسبة للوش التانى

ده كاروهات ولا أطيفة

للعلم بالشئ بس
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
IEEE Chairman
المدير العام
المدير العام


[img][/img]
كيف تعرفت علينا : بحث جووجل
ذكر
عدد الرسائل : 7861
العمر : 27
المزاج : not very good
السنة : رابعة
القسم : اتصالات
محافظتك : الفيوم
جامعتك : الفيوم
قسم مختلف : حابب هندسه كيميا
احترام قوانين المنتدي :
نقاط : 7249
السٌّمعَة : 21
تاريخ التسجيل : 21/05/2008

مُساهمةموضوع: رد: سفاح الفيوم   الإثنين مارس 16, 2009 5:36 am

colopaly كتب:
لو سمحت يا بسام سؤال صغير


بالنسبة للوش التانى

ده كاروهات ولا أطيفة

للعلم بالشئ بس

هتشوف بعنيك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://eng-fayoum.forum3.info
samah sayed ismail
عضو مميز
عضو مميز


[img][/img]
كيف تعرفت علينا : بحث جووجل
انثى
عدد الرسائل : 478
العمر : 27
المزاج : قلقان
محافظتك : الجيزة
جامعتك : جامعة القاهرة
قسم مختلف : --كلية الآداب قسم تاريخ---
نقاط : 3587
السٌّمعَة : 5
تاريخ التسجيل : 22/01/2009

مُساهمةموضوع: رد: سفاح الفيوم   الإثنين مارس 16, 2009 5:37 am

ممكن ياضياء أنت وكولوبالى أعرفكم الوش التانى بتاع بسام ايه
بعيد عنك اسفنج
حاجة كده مالهاش لاطعم لالون لا رائحة حاجة مايعلم بيها غير ربنا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
colopaly
عضو متألق
عضو متألق


[img][/img]
كيف تعرفت علينا : بحث جووجل
ذكر
عدد الرسائل : 726
العمر : 28
المزاج : مخنوووووووووووق جداااااااااً
السنة : ثانية
القسم : قوي
محافظتك : الفيوم
جامعتك : لا
قسم مختلف : -----
احترام قوانين المنتدي :
بلدي :
نقاط : 3668
السٌّمعَة : 4
تاريخ التسجيل : 13/06/2008

مُساهمةموضوع: رد: سفاح الفيوم   الإثنين مارس 16, 2009 5:45 am

samah sayed ismail كتب:
ممكن ياضياء أنت وكولوبالى أعرفكم الوش التانى بتاع بسام ايه
بعيد عنك اسفنج
حاجة كده مالهاش لاطعم لالون لا رائحة حاجة مايعلم بيها غير ربنا


إسفنج

طيب ينفع برضه

مش أنا يا بسام اللى إتكلمت

راجل بقى رد

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
eng_dido
المدير العام
المدير العام


[img][/img]
ذكر
عدد الرسائل : 5057
العمر : 27
المزاج : عادي كله تمام
السنة : رابعة
القسم : صناعية
محافظتك : الفيوم
جامعتك : لا
قسم مختلف : -----
احترام قوانين المنتدي :
بلدي :
نقاط : 4755
السٌّمعَة : 14
تاريخ التسجيل : 18/05/2008

مُساهمةموضوع: رد: سفاح الفيوم   الإثنين مارس 16, 2009 5:47 am

انت تأمر يا حبي
انا عن نفسي مقدرش اتكلم

سكووووووووووووووووووووووووووت ها نتكلم


دووووووووووس هنا و شوف

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://eng-fayoum.forum3.info
IEEE Chairman
المدير العام
المدير العام


[img][/img]
كيف تعرفت علينا : بحث جووجل
ذكر
عدد الرسائل : 7861
العمر : 27
المزاج : not very good
السنة : رابعة
القسم : اتصالات
محافظتك : الفيوم
جامعتك : الفيوم
قسم مختلف : حابب هندسه كيميا
احترام قوانين المنتدي :
نقاط : 7249
السٌّمعَة : 21
تاريخ التسجيل : 21/05/2008

مُساهمةموضوع: رد: سفاح الفيوم   الإثنين مارس 16, 2009 5:50 am

colopaly كتب:
samah sayed ismail كتب:
ممكن ياضياء أنت وكولوبالى أعرفكم الوش التانى بتاع بسام ايه
بعيد عنك اسفنج
حاجة كده مالهاش لاطعم لالون لا رائحة حاجة مايعلم بيها غير ربنا


إسفنج

طيب ينفع برضه

مش أنا يا بسام اللى إتكلمت

راجل بقى رد

مش ليك انت دعوي
يا سلام لما الإنسان بيدخل في اللي مش ليه فيه
بيسمع كلام مش ولا بد
خليك بعيد يا حبيبي
خليك في قسمك الظريف ده
اللي لحد دلوقتي مش أخدتوا فيه حاجه

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://eng-fayoum.forum3.info
ASA
المراقبة
المراقبة


[img][/img]
كيف تعرفت علينا : صديق
ذكر
عدد الرسائل : 954
العمر : 27
المزاج : ZEFT
السنة : ثالثة
القسم : مدني
محافظتك : الفيوم
خريج : نعم
جامعتك : الفيوم
قسم مختلف : -----
بلدي :
نقاط : 3403
السٌّمعَة : 19
تاريخ التسجيل : 06/07/2008

مُساهمةموضوع: رد: سفاح الفيوم   الإثنين مارس 16, 2009 5:51 am

الواد بسام ده طول عمره بوق و مبيقدرش يعمل حاجة


عدل سابقا من قبل ASA في الإثنين مارس 16, 2009 5:56 am عدل 1 مرات
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://scouteria.hooxs.com/
eng.gogo
نائب المدير
نائب المدير


[img][/img]
كيف تعرفت علينا : بحث جووجل
انثى
عدد الرسائل : 3983
العمر : 27
المزاج : حلو
السنة : رابعة
القسم : مدني
محافظتك : بني سويف
جامعتك : لا
قسم مختلف : -----
نقاط : 6415
السٌّمعَة : 7
تاريخ التسجيل : 29/06/2008

مُساهمةموضوع: رد: سفاح الفيوم   الإثنين مارس 16, 2009 5:53 am

معاكى حق ياسماح
نبعد عن الفيوميين خااااااااااااااااااااااااااااااااااااالص
مافيش احسن من بنى سويف
ع الاقل الواحد هيكون ف بلده


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
لولى
عضو ذهبي
عضو ذهبي


[img][/img]
كيف تعرفت علينا : بحث جووجل
انثى
عدد الرسائل : 2118
العمر : 25
المزاج : more
السنة : اولي
محافظتك : الفيوم
جامعتك : لا
قسم مختلف : -----
نقاط : 3621
السٌّمعَة : 14
تاريخ التسجيل : 16/12/2008

مُساهمةموضوع: رد: سفاح الفيوم   الإثنين مارس 16, 2009 5:55 am

ليه يا جماعة الحوادث دى بليل

مش كويسة وبتقلب بكوابيس

وبعدين انا قاعدة فى الشقة لوحدى وبترعب من اقل حاجة

ع العموم مرسى يا سماح على مجهودك بس ابقى خلى المواضيع دى للصبح والنبى

اما بالنسبة للفيومية فمفيش زيهم

ناس جدعة بجد ويوم ما هتجوز ان شاء الله هتجوز واحد منهم

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
IEEE Chairman
المدير العام
المدير العام


[img][/img]
كيف تعرفت علينا : بحث جووجل
ذكر
عدد الرسائل : 7861
العمر : 27
المزاج : not very good
السنة : رابعة
القسم : اتصالات
محافظتك : الفيوم
جامعتك : الفيوم
قسم مختلف : حابب هندسه كيميا
احترام قوانين المنتدي :
نقاط : 7249
السٌّمعَة : 21
تاريخ التسجيل : 21/05/2008

مُساهمةموضوع: رد: سفاح الفيوم   الإثنين مارس 16, 2009 5:57 am

ASA كتب:
الواد بسام ده طول عمره بق و مبيقدرش يعمل حاجة

خليك بعيد ياد يا بتاع مدني لاحسن تتظبط
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://eng-fayoum.forum3.info
IEEE Chairman
المدير العام
المدير العام


[img][/img]
كيف تعرفت علينا : بحث جووجل
ذكر
عدد الرسائل : 7861
العمر : 27
المزاج : not very good
السنة : رابعة
القسم : اتصالات
محافظتك : الفيوم
جامعتك : الفيوم
قسم مختلف : حابب هندسه كيميا
احترام قوانين المنتدي :
نقاط : 7249
السٌّمعَة : 21
تاريخ التسجيل : 21/05/2008

مُساهمةموضوع: رد: سفاح الفيوم   الإثنين مارس 16, 2009 5:57 am

eng.gogo كتب:
معاكى حق ياسماح
نبعد عن الفيوميين خااااااااااااااااااااااااااااااااااااالص
مافيش احسن من بنى سويف
ع الاقل الواحد هيكون ف بلده
ليه كده يا جوجو
ده انتي قاعده فيها خمس سنين


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://eng-fayoum.forum3.info
colopaly
عضو متألق
عضو متألق


[img][/img]
كيف تعرفت علينا : بحث جووجل
ذكر
عدد الرسائل : 726
العمر : 28
المزاج : مخنوووووووووووق جداااااااااً
السنة : ثانية
القسم : قوي
محافظتك : الفيوم
جامعتك : لا
قسم مختلف : -----
احترام قوانين المنتدي :
بلدي :
نقاط : 3668
السٌّمعَة : 4
تاريخ التسجيل : 13/06/2008

مُساهمةموضوع: رد: سفاح الفيوم   الإثنين مارس 16, 2009 5:58 am

لأ بقى ده كده قلبت بجد


يا رجال الفيوم إتحدوا


وإمشى إنت يا بسااااااااام
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
samah sayed ismail
عضو مميز
عضو مميز


[img][/img]
كيف تعرفت علينا : بحث جووجل
انثى
عدد الرسائل : 478
العمر : 27
المزاج : قلقان
محافظتك : الجيزة
جامعتك : جامعة القاهرة
قسم مختلف : --كلية الآداب قسم تاريخ---
نقاط : 3587
السٌّمعَة : 5
تاريخ التسجيل : 22/01/2009

مُساهمةموضوع: رد: سفاح الفيوم   الإثنين مارس 16, 2009 5:59 am

المشكلة ياجماعة انى مواليد الفيوم وشهادة الميلاد مكتوب فيها
قرية تلات-محافظة الفيوم
شر ولابد منه يعنى؟
حد عنده حل فى التدبيسة ده؟
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
eng.gogo
نائب المدير
نائب المدير


[img][/img]
كيف تعرفت علينا : بحث جووجل
انثى
عدد الرسائل : 3983
العمر : 27
المزاج : حلو
السنة : رابعة
القسم : مدني
محافظتك : بني سويف
جامعتك : لا
قسم مختلف : -----
نقاط : 6415
السٌّمعَة : 7
تاريخ التسجيل : 29/06/2008

مُساهمةموضوع: رد: سفاح الفيوم   الإثنين مارس 16, 2009 6:00 am

بس بخاف ع نفسى منها ياعم
بتقولك سفاح
يعنى اسيب بيتنا وبلدنا وف الاخرارجعلهم جثة


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
IEEE Chairman
المدير العام
المدير العام


[img][/img]
كيف تعرفت علينا : بحث جووجل
ذكر
عدد الرسائل : 7861
العمر : 27
المزاج : not very good
السنة : رابعة
القسم : اتصالات
محافظتك : الفيوم
جامعتك : الفيوم
قسم مختلف : حابب هندسه كيميا
احترام قوانين المنتدي :
نقاط : 7249
السٌّمعَة : 21
تاريخ التسجيل : 21/05/2008

مُساهمةموضوع: رد: سفاح الفيوم   الإثنين مارس 16, 2009 6:01 am

لولى كتب:
ليه يا جماعة الحوادث دى بليل

مش كويسة وبتقلب بكوابيس

وبعدين انا قاعدة فى الشقة لوحدى وبترعب من اقل حاجة

ع العموم مرسى يا سماح على مجهودك بس ابقى خلى المواضيع دى للصبح والنبى

اما بالنسبة للفيومية فمفيش زيهم

ناس جدعة بجد ويوم ما هتجوز ان شاء الله هتجوز واحد منهم


ميه ميه يا لولي
هو ده الكلام



الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://eng-fayoum.forum3.info
ASA
المراقبة
المراقبة


[img][/img]
كيف تعرفت علينا : صديق
ذكر
عدد الرسائل : 954
العمر : 27
المزاج : ZEFT
السنة : ثالثة
القسم : مدني
محافظتك : الفيوم
خريج : نعم
جامعتك : الفيوم
قسم مختلف : -----
بلدي :
نقاط : 3403
السٌّمعَة : 19
تاريخ التسجيل : 06/07/2008

مُساهمةموضوع: رد: سفاح الفيوم   الإثنين مارس 16, 2009 6:01 am

Bassam AbdEltwab كتب:
ASA كتب:
الواد بسام ده طول عمره بق و مبيقدرش يعمل حاجة

خليك بعيد ياد يا بتاع مدني لاحسن تتظبط


أهو بتاع مدني ده ان شاء الله هيشيلك القصعة و انت مهندس تيليفونات قد الدنيا بس برضو ملكش لازمة

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://scouteria.hooxs.com/
 
سفاح الفيوم
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 3انتقل الى الصفحة : 1, 2, 3  الصفحة التالية

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
 :: 

المنتدي العام :: العام

-
انتقل الى: