أهلا و مرحبا بك في منتداك منتدي هندسة الفيوم
تفضل بالدخول عزيزي العضو و ان لم تكن عضوا
يسعدنا جدا أن تكون واحدا من عائلتنا



 
بوابتناالرئيسيةبحـثقائمة الاعضاءالمجموعاتاليوميةالتسجيلمكتبة الصوردخولس .و .ج
شارك معانا من فضلك ولا تكون سلبيا في اعاده تطوير وهيكله المنتدي من فضلك قم باضافه رايك والي شايفه منوجه نظرك وهنسمعك ونحاول ننفذ باذن الله

شاطر | 
 

 ahmed radwan علي كرسي الاعتـــــــــــراف

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : 1, 2, 3  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
زائر
زائر



مُساهمةموضوع: ahmed radwan علي كرسي الاعتـــــــــــراف   الخميس نوفمبر 04, 2010 6:05 am

منور يابش مهندس الكرسي انت طبعا كنت كريم معايا وانا ع الكرسي
وانا هبقي اكرم منك وهتشوف هههههههههه

منور الكرسي مرة تانيه
وعايزين بقي نشوف اسألت الاعضاء
وانا من ضمنهم طبعااااااااااااااااااااااااااااااا

ونبدأ ونقول عرفنا بنفسك
اسمك
سنك
عنوانك
عدد اخواتك
ترتيبك بينهم
بتحب ايه بتكره ايه ف الاكل والشرب يعني
طموحاتك اهدافك في الحياه
كلمنا ع نفسك عشان نعرفك كويس

وطبعا دي البدايه يادوب
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
زائر
زائر



مُساهمةموضوع: رد: ahmed radwan علي كرسي الاعتـــــــــــراف   الخميس نوفمبر 04, 2010 6:40 am

اقتباس :

نور يابش مهندس الكرسي انت طبعا كنت كريم معايا وانا ع الكرسي
وانا هبقي اكرم منك وهتشوف هههههههههه


منور والله يا رضوان على الكرسي بس ليه مسمعتش كلامي
ادي اول رد للجميل انك تقعد بدل منها مع انك مسالتهاش كتير
لا وانت هتعرف كرم سمسمة في الكرسي
يابني دول ناس ماينفعش معاهم الطيبة
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
زائر
زائر



مُساهمةموضوع: رد: ahmed radwan علي كرسي الاعتـــــــــــراف   الخميس نوفمبر 04, 2010 6:50 am

ياساتر ع الغلاسه ياساتر
انت مااااااااااااااااالك اصلا
ناس حشريه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
زائر
زائر



مُساهمةموضوع: رد: ahmed radwan علي كرسي الاعتـــــــــــراف   الخميس نوفمبر 04, 2010 7:19 am

انا مالي ازاي مش صاحبي
وبعدين انا بكلم احمد مش تردي انتي عليا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
عاشقة الجنة
مشرفة
مشرفة


[img][/img]
كيف تعرفت علينا : اعلان في منتدي اخر
انثى
عدد الرسائل : 451
العمر : 18
المزاج : رايق
القسم : عام
جامعتك : لا
قسم مختلف : -----
نقاط : 3013
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 27/09/2010

مُساهمةموضوع: رد: ahmed radwan علي كرسي الاعتـــــــــــراف   الخميس نوفمبر 04, 2010 7:19 am

ربي يعنكم على بعض


<br>
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
ahmed radwan
عضو فعال
عضو فعال


[img][/img]
كيف تعرفت علينا : بحث جووجل
ذكر
عدد الرسائل : 416
العمر : 26
المزاج : changable
السنة : ثالثة
القسم : اتصالات
محافظتك : بني سويف
خريج : لا
جامعتك : الفيوم
قسم مختلف : -----
بلدي :
نقاط : 3295
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 26/02/2009

مُساهمةموضوع: رد: ahmed radwan علي كرسي الاعتـــــــــــراف   الخميس نوفمبر 04, 2010 8:29 am

منور يابش مهندس الكرسي انت طبعا كنت كريم معايا وانا ع الكرسي
وانا هبقي اكرم منك وهتشوف هههههههههه

منور الكرسي مرة تانيه
وعايزين بقي نشوف اسألت الاعضاء
وانا من ضمنهم طبعااااااااااااااااااااااااااااااا

انتى اخدتى النورر كلوا

(ياريتنى سمعت كلام بلال انا اسف يا بلال)

ونبدأ ونقول عرفنا بنفسك

اسمك

احمد على رضوان

سنك

20 سنة وشويتين

عنوانك

بنى سويف _ ببا _ قرية صفط راشين

عدد اخواتك

بلاش انا بخاف من الحسد

ترتيبك بينهم

انا ترتيبى الرابع

بتحب ايه بتكره ايه ف الاكل والشرب يعني


انا بحب الاكل بشكل عام بس السمك بشكل خاص
يعنى مش بكرة حاجة كلة نعمة من عند ربنا

طموحاتك اهدافك في الحياه

طموحاتى اكيد اكون مهندس ناجح ويكون عندى بيت جميل وزوجة بتحبنى اكتر ما بحبها واطفال يزينوا الدنيا

كلمنا ع نفسك عشان نعرفك كويس

انا انسان عادى الى حد كبير مرح والحمد لله بحب كل الناس مبزعلش بسرعة بس بشيل جامد اوى من اللى يجرحنى وخصوصا لو غالى عليا يعنى على قد الحب على قد ما بشيل بحب الهدوء بتجنن كتير اوى بحب اصحابى جدا وبحب ادخل على النت حبيت المنتدى علشان الناس اللى زى الفل اللى فية بس اللى عايز يعرف يسال


وطبعا دي البدايه يادوب


ماشى هتتردلك طيب اخرينى شوية
دانا مردتش اسخن
على كل حال الحمد لله

يلا اللى عايز يسال وهشوف هرد على مين
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
ahmed radwan
عضو فعال
عضو فعال


[img][/img]
كيف تعرفت علينا : بحث جووجل
ذكر
عدد الرسائل : 416
العمر : 26
المزاج : changable
السنة : ثالثة
القسم : اتصالات
محافظتك : بني سويف
خريج : لا
جامعتك : الفيوم
قسم مختلف : -----
بلدي :
نقاط : 3295
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 26/02/2009

مُساهمةموضوع: رد: ahmed radwan علي كرسي الاعتـــــــــــراف   الخميس نوفمبر 04, 2010 8:30 am

احنا اسفين يا بلال

انا معاك بعد كدا يا ريس
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
عاشقة الجنة
مشرفة
مشرفة


[img][/img]
كيف تعرفت علينا : اعلان في منتدي اخر
انثى
عدد الرسائل : 451
العمر : 18
المزاج : رايق
القسم : عام
جامعتك : لا
قسم مختلف : -----
نقاط : 3013
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 27/09/2010

مُساهمةموضوع: رد: ahmed radwan علي كرسي الاعتـــــــــــراف   الخميس نوفمبر 04, 2010 8:39 am

شو تتمنى تعمل شئ عشان نصر ديننا ورسول الله يعني عمل خيررررررررررررر ********وكدلك شو اكتر شئ تكره من حيت الاسلوب والطريقة من حيت كل شخص معك في حياتك اليوميه وحتى بالجامعه*******ومنا هي اجمل مواضيع واعضاء عجبوك هون وشكرا ليك ان شاء الله ما نتعبك وبالتوفيق وربي يعينك عليهم


<br>
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
eng.mhmdgoma
المراقب
المراقب


[img][/img]
كيف تعرفت علينا : بحث جووجل
ذكر
عدد الرسائل : 5492
العمر : 28
المزاج : بخير الحمد لله
السنة : ثالثة
القسم : اتصالات
محافظتك : الفيوم
خريج : لا
جامعتك : الفيوم
قسم مختلف : -----
بلدي :
نقاط : 5727
السٌّمعَة : 16
تاريخ التسجيل : 25/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: ahmed radwan علي كرسي الاعتـــــــــــراف   الخميس نوفمبر 04, 2010 8:53 am

صديقي الصدوووووووووق

اتتقققققققققققققل


هدلععععععععععععك

وهروووووووووووووووقك

وهنعنننننننننننشك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
زائر
زائر



مُساهمةموضوع: رد: ahmed radwan علي كرسي الاعتـــــــــــراف   الخميس نوفمبر 04, 2010 8:53 am

يادي النيله طيب هو انا كنت عملت حاجه
عموما بعد ما وقفت في صف بلال
هتشوووووووووووووووووووووووووف ايه اللي هيحصل
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
eng.mhmdgoma
المراقب
المراقب


[img][/img]
كيف تعرفت علينا : بحث جووجل
ذكر
عدد الرسائل : 5492
العمر : 28
المزاج : بخير الحمد لله
السنة : ثالثة
القسم : اتصالات
محافظتك : الفيوم
خريج : لا
جامعتك : الفيوم
قسم مختلف : -----
بلدي :
نقاط : 5727
السٌّمعَة : 16
تاريخ التسجيل : 25/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: ahmed radwan علي كرسي الاعتـــــــــــراف   الخميس نوفمبر 04, 2010 8:57 am

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههه


هتلاقيها مني ولا من سمسمه ولا من الزمن ولا من شيتات الكوميونكيشن ولا من بو نشات ولا ايه ولا ايه

يا بني انت ضعت خلاص

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
ahmed radwan
عضو فعال
عضو فعال


[img][/img]
كيف تعرفت علينا : بحث جووجل
ذكر
عدد الرسائل : 416
العمر : 26
المزاج : changable
السنة : ثالثة
القسم : اتصالات
محافظتك : بني سويف
خريج : لا
جامعتك : الفيوم
قسم مختلف : -----
بلدي :
نقاط : 3295
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 26/02/2009

مُساهمةموضوع: رد: ahmed radwan علي كرسي الاعتـــــــــــراف   الجمعة نوفمبر 05, 2010 12:53 am

شو تتمنى تعمل شئ عشان نصر ديننا ورسول الله يعني عمل خيررررررررررررر ********


نفسى اخدم دينى من مكانى اللى اكون فية بغض النظر عن المكان يعنى بعملى اخدم دينى وباخلاقى وحسن تعاملى


وكدلك شو اكتر شئ تكره من حيت الاسلوب والطريقة من حيت كل شخص معك في حياتك اليوميه وحتى بالجامعه*******


انا بكرة الناس لما ترخم وانا متضايق واكرة قوى حد يكدبنى لانى مبحبش الكدب وبكرة اوى شغل الجامعة الرخم اللى يموت مش يعلم بكرة المعاكسات اوى و يعنى طبعا اى سلوك غلط بيحرق دمى

ومنا هي اجمل مواضيع واعضاء عجبوك هون وشكرا ليك ان شاء الله ما نتعبك وبالتوفيق وربي يعينك عليهم

والله الناس هنا كلهم كويسين و المواضيع كويسة وانا بكون مبسوط اوى لما بتصفح المواضيع وبحط الردود


شكرا جزيلا ليكى وربنا يوفقك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
زائر
زائر



مُساهمةموضوع: رد: ahmed radwan علي كرسي الاعتـــــــــــراف   الجمعة نوفمبر 05, 2010 12:54 am

انا جيت هييييييييه هييييييييييييييه
ونبدا بقي ف الجد وف الاسئله اي خدمه عشان تبقي تقنتنع بكلام بلال

ي الدول تتمنى ان تزورها ؟


هل انت راضي عن نفسك ؟

.هل تؤيد الزواج العاطفي ام الزواج التقليدي ؟ ولماذا ؟



.هل تعترف بشيء اسمه الصداقه بين الرجل والمرأة ؟

.هل انت مدمن تفكير؟

.من هو اكثر شخص تفكر فيه؟


.اذا تم تعيينك ملكا لجميع البلاد العربيه فما اول قرار ستتخذه ؟

.هل تكره شخص بشده في حياتك ؟

.ما هو اقتراحك الذي تتمنى ان يحدث في هذا المنتدى ولم يحدث الى الان ؟

.هل ملابس الشخص امامك تؤثر فيك لتأخذ عنه انطباع ؟؟

.ماالذي يلفت انتباهك بسرعه في الشخص لكي تعجب به ؟

اذا احببت شخصا في الوقت الخطأ وفي المكان الخطأ فماذا تفعل ؟؟

.حكمة تؤمن بها جدا؟؟

.عاده تفعلها دائما تتمنى ان تتركها ؟

ماهو اجمل اسم لولد واجمل اسم لبنت من وجهة نظرك؟

.ماذا تفعل اول شيء اذا ربحت مليون ؟

.هل انت من لديهم رغبة حب التملك واذا تملك الشيء اصابه الملل منه ؟

.اعتذار تريد ان تقدمه لمن؟

حاجه نفسك تعملها ومش عارف؟

حاجه عملتها وكنت فخور اوى بيها؟

حافظ كام جزء من القران؟
ايه رايك فى جامعه الفيوم؟

ايه رايك فى كليه الهندسه ؟

ايه رايك فى الناقاب والمنتقبات؟

ايه رايك فى بلدنا؟

ايه رايك فى جماعه الاخوان المسلمين؟


تعطي مين الألقاب دي من اعضاء منتدانا ؟؟
- العضو النشيط .
- أمير المنتدى .
- وردة المنتدى .
- العضو الغائب .
- الصوت المسموع .
- نحلة المنتدى .
- قلب المنتدى .
- العضو الموهوب .
- العضو الصديق .
- روح المنتدى .
- ابتسامة المنتدى .

قولنا رايك ف الاعضاء دي بقي ميزات عيوب كل حاجه

محمد جمعه

بسام

اسامه

بلال

ديمو

ريم

عاشقه الجنه

دلوعه البنات

جوجو

نو بدي

سمسمه


دول بس اول مرة بالليل هحطلك مجموعه اكبرررررررررررررررررررررررررر
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ahmed radwan
عضو فعال
عضو فعال


[img][/img]
كيف تعرفت علينا : بحث جووجل
ذكر
عدد الرسائل : 416
العمر : 26
المزاج : changable
السنة : ثالثة
القسم : اتصالات
محافظتك : بني سويف
خريج : لا
جامعتك : الفيوم
قسم مختلف : -----
بلدي :
نقاط : 3295
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 26/02/2009

مُساهمةموضوع: رد: ahmed radwan علي كرسي الاعتـــــــــــراف   الجمعة نوفمبر 05, 2010 1:00 am

يادي النيله طيب هو انا كنت عملت حاجه
عموما بعد ما وقفت في صف بلال
هتشوووووووووووووووووووووووووف ايه اللي هيحصل


يااااااااااااااااااااامى خفت انا

ياختى امال لو عملتى كنتى هتعملى اية كل دة وما عملتيش

وعلى كل حال انا مش بنضم لحزب بس انا كدا صدقت راى بلال

لانة راى صح
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
زائر
زائر



مُساهمةموضوع: رد: ahmed radwan علي كرسي الاعتـــــــــــراف   الجمعة نوفمبر 05, 2010 1:56 am

والله ما كنت ناويه اعمل حاجه وكنت هحط اسئله خفيفه
انما طالما وقفت معااااااااااااه يبقي مينفعش
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
زائر
زائر



مُساهمةموضوع: رد: ahmed radwan علي كرسي الاعتـــــــــــراف   الجمعة نوفمبر 05, 2010 4:45 am

يا حبيبي هو انا هغشك
ده حتى المثل بيقول اسال مجرب
وانت شوفت بنفسك
الكرسي بتاعي كان عامل ازاي بسببها
بس عموما ماتقلقش انا هبقى طيب معاك
بس مش دلوقتي لسه كده
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ahmed radwan
عضو فعال
عضو فعال


[img][/img]
كيف تعرفت علينا : بحث جووجل
ذكر
عدد الرسائل : 416
العمر : 26
المزاج : changable
السنة : ثالثة
القسم : اتصالات
محافظتك : بني سويف
خريج : لا
جامعتك : الفيوم
قسم مختلف : -----
بلدي :
نقاط : 3295
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 26/02/2009

مُساهمةموضوع: رد: ahmed radwan علي كرسي الاعتـــــــــــراف   الجمعة نوفمبر 05, 2010 5:59 am

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههه


هتلاقيها مني ولا من سمسمه ولا من الزمن ولا من شيتات الكوميونكيشن ولا من بو نشات ولا ايه ولا ايه

يا بني انت ضعت خلاص


ماشى حتى انت يا جمعة

ماشى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
زائر
زائر



مُساهمةموضوع: رد: ahmed radwan علي كرسي الاعتـــــــــــراف   الجمعة نوفمبر 05, 2010 6:31 am

انا شايفه ان لسه الاسئله بتاعتي الطويله العريضه دي مش اتجاوب عليها
يالا انا مالي بقي
هجيب غيرهم تاني
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ahmed radwan
عضو فعال
عضو فعال


[img][/img]
كيف تعرفت علينا : بحث جووجل
ذكر
عدد الرسائل : 416
العمر : 26
المزاج : changable
السنة : ثالثة
القسم : اتصالات
محافظتك : بني سويف
خريج : لا
جامعتك : الفيوم
قسم مختلف : -----
بلدي :
نقاط : 3295
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 26/02/2009

مُساهمةموضوع: رد: ahmed radwan علي كرسي الاعتـــــــــــراف   الجمعة نوفمبر 05, 2010 7:09 am

جيت هييييييييه هييييييييييييييه
ونبدا بقي ف الجد وف الاسئله اي خدمه عشان تبقي تقنتنع بكلام بلال

حمدالله ع السلامة قولى واشجينى(ياااااااااااااااااااااااارب)

ي الدول تتمنى ان تزورها ؟

نفسى الف العالم كلة بس كندا اكتر


هل انت راضي عن نفسك ؟

لا حاسس انى بقصر ف كتير

.هل تؤيد الزواج العاطفي ام الزواج التقليدي ؟ ولماذا ؟

لا العاطفى
يعنى بحب اختار لنفسى


.هل تعترف بشيء اسمه الصداقه بين الرجل والمرأة ؟

لا (ولا متخذات اخدان)

.هل انت مدمن تفكير؟
ايون
.من هو اكثر شخص تفكر فيه؟

امى واخواتى

.اذا تم تعيينك ملكا لجميع البلاد العربيه فما اول قرار ستتخذه ؟
اعدام جميع الرؤساء الحاليين
.هل تكره شخص بشده في حياتك ؟
لا بس بكرة اليهود كلهم
.ما هو اقتراحك الذي تتمنى ان يحدث في هذا المنتدى ولم يحدث الى الان ؟
يخلص من الناس الرخمة

بجد نفسى يكون شغال احسن من كدا
.هل ملابس الشخص امامك تؤثر فيك لتأخذ عنه انطباع
مش دايما بس دايما اللبس بيدل على ذوق الانسان
.ماالذي يلفت انتباهك بسرعه في الشخص لكي تعجب به ؟
روحة يكون خفيف الروح
اذا احببت شخصا في الوقت الخطأ وفي المكان الخطأ فماذا تفعل ؟؟
اكييييييد هزعل بس الدنيا هتمشى
.حكمة تؤمن بها جدا؟؟
لن ترضى كل الناس
.عاده تفعلها دائما تتمنى ان تتركها ؟
النوم متاخر والصحو متاخر
ماهو اجمل اسم لولد واجمل اسم لبنت من وجهة نظرك؟
بحب اسم محمد و اسم ميا
.ماذا تفعل اول شيء اذا ربحت مليون ؟
هخطب واتجوز طبعا بعد ماكون ظبطت البيت والشقة وكدا
.هل انت من لديهم رغبة حب التملك واذا تملك الشيء اصابه الملل منه ؟
ف بعض الاحيان
.اعتذار تريد ان تقدمه لمن؟
لكل من اخطات بحقة
حاجه نفسك تعملها ومش عارف؟
اخلص رد على اسئلتك
حاجه عملتها وكنت فخور اوى بيها؟
لما بفرح اهلى
حافظ كام جزء من القران؟
مش على بعضة انا حافظ من الختمات اللى بعملها ف رمضان
ايه رايك فى جامعه الفيوم؟
تيييييييييت
ايه رايك فى كليه الهندسه ؟
بلاش احسن لحسن انا قرفان من امها
ايه رايك فى الناقاب والمنتقبات؟
حاجة كويسة رحمة ليهم ولينا
ايه رايك فى بلدنا؟
زى مانتى شايفة زفت
ايه رايك فى جماعه الاخوان المسلمين؟
بلاااااااااش مش عايز اغلط

تعطي مين الألقاب دي من اعضاء منتدانا ؟؟
- العضو النشيط .
عاشقة الجنة
- أمير المنتدى .
بلااااااال
- وردة المنتدى .
انتى (ولا يهمك)
- العضو الغائب .
لا دووول كتير
- الصوت المسموع
سارة مصطفى
- نحلة المنتدى .
سن لايت
- قلب المنتدى .
اسامة
- العضو الموهوب .
حسام انى عبد الله
- العضو الصديق .
جمعة
- روح المنتدى .
ريم
- ابتسامة المنتدى .
جولدن

قولنا رايك ف الاعضاء دي بقي ميزات عيوب كل حاجه

محمد جمعه
دا حبيبى مقدرش اقول حاجة عنة

بسام
دا رئيس اى تربل اى وانا فولنتير ينفع يعنى
اسامه
اسامة ف التمام اقول اية مشفتش منة حاجة وحشة
بلال
بيتكلم عن تجربة _ عيبة بقى انة منصحنيش
ديمو
no comment
ريم
no comment
عاشقه الجنه
احسبها على خير انسانة محترمة مثقفة
دلوعة البنات
no comment
جوجو
no comment
نو بدي
no comment
سمسمه
لا بلاش دانا كنت كويس معاها عملت كدا امال لو غلطت هتعمل اية
دول بس اول مرة بالليل هحطلك مجموعه اكبرررررررررررررررررررررررررر
اعملى اللى عايزاة بقى

الناس اللى كتبت نو كمنت علشان محتكتش بيهم وعرفش عنهم حاجة


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
ahmed radwan
عضو فعال
عضو فعال


[img][/img]
كيف تعرفت علينا : بحث جووجل
ذكر
عدد الرسائل : 416
العمر : 26
المزاج : changable
السنة : ثالثة
القسم : اتصالات
محافظتك : بني سويف
خريج : لا
جامعتك : الفيوم
قسم مختلف : -----
بلدي :
نقاط : 3295
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 26/02/2009

مُساهمةموضوع: رد: ahmed radwan علي كرسي الاعتـــــــــــراف   الجمعة نوفمبر 05, 2010 8:58 pm

اية محدش سال تانى اخرج يعنى ولا اية
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
OsAmA GaMaL
المدير العام
المدير العام


[img][/img]
كيف تعرفت علينا : بحث جووجل
ذكر
عدد الرسائل : 8991
العمر : 26
المزاج : it`s very nice
السنة : ثالثة
القسم : مدني
محافظتك : الفيوم
خريج : لا
جامعتك : الفيوم
قسم مختلف : لا
احترام قوانين المنتدي :
بلدي :
نقاط : 14075
السٌّمعَة : 30
تاريخ التسجيل : 18/10/2008

مُساهمةموضوع: رد: ahmed radwan علي كرسي الاعتـــــــــــراف   الجمعة نوفمبر 05, 2010 9:58 pm

لا اصبر هو انا لسه سالت ياعم انت هتخلع من مين يعني


انا شخص له كيان
انا مؤمن بذاتي
انا متحكم في مصير نفسي
افعالي تقوم علي اساس قيمي
كثيرا ما اتأمل ما حققته من نجاحات
اتعلم اخطاء الماضي
احيا حياة متوازنة
اسعي باستمرار لتحسين ذاتي
اقدم افضل ما عندي
****
فلنشهر سيف النوايا ولنغزو الارض خيرا لن نترك من فقيرا يشكو جوعا وفقرا...... توقيع شباب رسالة


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
ahmed radwan
عضو فعال
عضو فعال


[img][/img]
كيف تعرفت علينا : بحث جووجل
ذكر
عدد الرسائل : 416
العمر : 26
المزاج : changable
السنة : ثالثة
القسم : اتصالات
محافظتك : بني سويف
خريج : لا
جامعتك : الفيوم
قسم مختلف : -----
بلدي :
نقاط : 3295
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 26/02/2009

مُساهمةموضوع: رد: ahmed radwan علي كرسي الاعتـــــــــــراف   السبت نوفمبر 06, 2010 12:09 am

لا اصبر هو انا لسه سالت ياعم انت هتخلع من مين يعني



مش كدا بس قبل الناس ما تسخن عليا مش ناقص
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
زائر
زائر



مُساهمةموضوع: رد: ahmed radwan علي كرسي الاعتـــــــــــراف   السبت نوفمبر 06, 2010 12:27 am

ياخراشي ودي تيجي برضه ال يمشي ال وده ينفع
ادي مجموعه من الاسئله الجديده اي خدمه

اما بتتضايق من حاجه بتحكي لمين؟

اخر مره اتضايقت من شخص كانت امته؟ وليه؟

ايه الامنيه اللي بتتمناها؟

ايه اصعب موقف مريت بيه؟

ايه موقفك من الحب؟ وهل تؤمن بوجوده؟ وجربته ولالا؟

ف اي قرار بتاخده بتحكم قلبك ولا عقلك؟

ليك اصدقاء من طفولتك ولالا؟

انت شايف نفسك ازاي؟

انت واقعي ولا خيالي؟

ايه رايك ف موضوع الابراج ؟بتؤمن بيها ولالا؟

انت مخطط لحياتك ولا حسب الظروف والتسهيلات؟

امته ممكن تتخلي عن حبيبك؟

بتقدر تحكم ع الاشخاص كويس ولا ممكن تتخدع فيهم؟

طفولتك كانت عامله ازاي؟

ترتيبك ايه ف الاسره؟

بتتعامل مع الناس علي حسب شخصيتك انت ولا شخصيتهم؟

ممكن حد يتحكم ف قراراتك ؟؟

ايه الصفه اللي مميزة عندك وبتحبها؟

امته تقول كفايه كدا؟


ماهي التجربه التي تتمنى تكرارها ...؟؟


ماهو اكثر شئ تخشاه...؟؟

مالذي يشعرك بأكثر قدر من الحرج...؟

نزار شاعر المرأه.... وانت شاعر من ...؟؟

حمامة زاجل استقرت على نافذتك تحمل رسالة من مجهول فممن تتمنى ان تكون...؟

- جريمه تتمنى ارتكابها...؟؟

- قطعة فحم صغيرة وجدار نظيف ماذا سترسم عليه ,,وماذا ستكتب تحت الصورة...؟؟

_ لو قالك المصباح السحري اختار امنيتين هتختار ؟

ماهي هواياتك ؟

كم ساعة تجلس على النت ؟

متى اخر مرة انضربت ؟ ومن مين ؟ وليه ؟

ذا كتشفت ان صداقتك مع انسان مزيف تعمل ايه ؟

في كم منتدى انت مسجل ؟

هل تثق باحد من اصدقائك ؟

يومك عامل ازاي؟

مواصفات فتاه احلامك؟

ماهو مكانك المفضل؟

هل مررت بتجربه حب من طرف واحد؟


كلمـــة تمنيـــــت ان تسـتطيـــع سحـبهــــا؟!؟


آخـر شخـــص تتـــذكــــره قبـــل أن تنـــــام؟!؟

دمـعـــه انـذرفــــت رغـمــاً عنـــك؟!؟


مـوقـــف صــدمــك ولــن تنســــاه؟!؟

شــئ او شخــص غيــّر مجــري حياتـــك؟!؟

كلمة تود سماعها كل يوم؟!؟


القمر-الشمس-النجوم...........ايهم تفضل والسبب؟!



اي خدمه واكيد بعون الله راجعه تاني
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
إني عبد الله
مشرف
مشرف


[img][/img]
كيف تعرفت علينا : صديق
ذكر
عدد الرسائل : 121
العمر : 26
المزاج : الْحَمْدُ لِلَّهِ رَبِّ الْعَالَمِينَ
السنة : ثالثة
القسم : مدني
محافظتك : الفيوم
جامعتك : الفيوم
قسم مختلف : طالب علم
بلدي :
نقاط : 2367
السٌّمعَة : 2
تاريخ التسجيل : 29/10/2010

مُساهمةموضوع: رد: ahmed radwan علي كرسي الاعتـــــــــــراف   السبت نوفمبر 06, 2010 12:46 am

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

طيب لو سمحتمولي بالمشاركة وأنا أول مرة أسأل أو أشارك في هذا الموضوع.

لأني في الحقيقة حاد في الأسئلة .. بس ما علينا نجرب المرة دي.

1 أسئلة الأيام :

أ. يوم له ذكرى سعيدة ( في حياتك )أجهشت فيه بالبكاء ؟
ب. يوم له ذكرى سيئة ( في حياتك )ضحكت من هم البلاء ؟
ج. يوم تأكدت أنك إنسان مضطهد ؟
د . يوم أحسست فيه بنفسك ذا قيمة في المجتمع ؟
هـ. يوم تتوفع أنه ذو قيمة يكتب في التاريخ ؟
و. يوم تمنيت فيه الموت ؟
ز. يوم تمنيت أن يدوم أبدا ؟

"خاص بالكلية "
ح . أحسن يوم منذ دخلت الكلية ؟
ط. أسوء يوم منذ دخلت الكلية ؟

2- أسئلة الأشخاص ؟

أ. شخص تحبه أغلى من نفسك ؟
ب. شخص تكرهه لدرجة أنك لا تطيق تذكره ؟
ج. شخص تتمنى أن تكون مثله ؟
د. شخص تشعر بالحرج عندما تقابله ؟
هـ. شخص تسعد برؤيته ؟
و. شخص لا يمكن أن تنساه ؟
ز. شخص علمك شيئا لا تنساه ؟
ح. شخص يأتي في بالك عندما تكون سعيدا؟
ط. شخص يأتي في بالك عندما تكون حزينا؟

3- أسئلة الأحاسيس

أ. أقوى من وجهة نظرك ( أن تحب ، ألا تحب غير ، أن تعشق ) (الجمال ، السعادة ، الحياة ) . <اختر واحدة من كل قوس >
ب. أشد على نفسك ( أن تشعر بالحرج ، أن ترفع فوق قدرك ، أن تهان ) .
ج. تتمنى أن ( تسافر إلى حبيبك ، يأتي إليك حبيبك ، أن تقابله قدراً ). <وإن كان عندي بعض التحفظ ولكن ... من حيث أنه قد سُئل>
د . ترى نفسك ( الأفضل ، الأسعد ، الأصدق ، الأخلص )
هـ. تشعر غالبا ب ( الضياع ، التشتت ، الهلاك )
و. متأكد من أن عليك ( أن تكون ، ألا تكون ، أن تحاول أن تكون )


4- ختامه مسك ؟

في أي شيء تفكر الآن وبصدق ؟ ولأول مرة أم غالبا ما تفكر في هذا الأمر ؟


أتمنى أن لا أكون قد أثقلت فعندي الكثير ولكن يكفيك من البحر نقطة (مالحة أي نعم لكن ... وسنجزي الصابرين )

تحياتي وأمنياتي لك وللجنة (الإمتحان .. كما يظهرلي ) بالتوفيق والسعادة في الدنيا والآخرة.
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
ahmed radwan
عضو فعال
عضو فعال


[img][/img]
كيف تعرفت علينا : بحث جووجل
ذكر
عدد الرسائل : 416
العمر : 26
المزاج : changable
السنة : ثالثة
القسم : اتصالات
محافظتك : بني سويف
خريج : لا
جامعتك : الفيوم
قسم مختلف : -----
بلدي :
نقاط : 3295
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 26/02/2009

مُساهمةموضوع: رد: ahmed radwan علي كرسي الاعتـــــــــــراف   السبت نوفمبر 06, 2010 2:26 am

1 أسئلة الأيام :

أ. يوم له ذكرى سعيدة ( في حياتك )أجهشت فيه بالبكاء ؟
هو مبكتش فية بس كنت فرحان اوى يوم نتيجة الثانوية العامة
ب. يوم له ذكرى سيئة ( في حياتك )ضحكت من هم البلاء ؟
كل ايام الامتحانات
ج. يوم تأكدت أنك إنسان مضطهد ؟
ما فيش
د . يوم أحسست فيه بنفسك ذا قيمة في المجتمع ؟
كل يوم (اللى ملوش قيمة ميستحقش يعيش وانا بحس على طول انى ذو قيمة )
هـ. يوم تتوفع أنه ذو قيمة يكتب في التاريخ ؟
مش فاهم عنى ولا يوم عام
لو عنى يوم ميلادى هههههه
لو عام مش لاقى
و. يوم تمنيت فيه الموت ؟
لما عرفت انى جاى الفيوم ههههههههه
ز. يوم تمنيت أن يدوم أبدا ؟
اى يوم عشتة مع والدى الله يرحمة

"خاص بالكلية "
ح . أحسن يوم منذ دخلت الكلية ؟
كل الايام شبة بعضها
ط. أسوء يوم منذ دخلت الكلية ؟
يوم امتحان الالكترونكس الترم الى فات

2- أسئلة الأشخاص ؟

أ. شخص تحبه أغلى من نفسك ؟
امى ووالدى الله يرحمة
ب. شخص تكرهه لدرجة أنك لا تطيق تذكره ؟
اليهود كلهم
ج. شخص تتمنى أن تكون مثله ؟
اى حد نافع مش لازم اسماء بس الناس الناجحة مثل اعلى بنستفيد من تجاربهم
د. شخص تشعر بالحرج عندما تقابله ؟
اى حد مقصر معاة
هـ. شخص تسعد برؤيته ؟
لا دول كتير
و. شخص لا يمكن أن تنساه ؟
والدى وامى
ز. شخص علمك شيئا لا تنساه ؟
الزمن
ح. شخص يأتي في بالك عندما تكون سعيدا؟
مش لازم اسم
ط. شخص يأتي في بالك عندما تكون حزينا؟
(احمد _هيثم _يونس) علشان بفضفض معاهم
3- أسئلة الأحاسيس

أ. أقوى من وجهة نظرك ( أن تحب ، ألا تحب غير ، أن تعشق ) (الجمال ، السعادة ، الحياة ) . <اختر واحدة من كل قوس >
ان تعشق االحياة
ب. أشد على نفسك ( أن تشعر بالحرج ، أن ترفع فوق قدرك ، أن تهان ) .
ان تهان
ج. تتمنى أن ( تسافر إلى حبيبك ، يأتي إليك حبيبك ، أن تقابله قدراً ). <وإن كان عندي بعض التحفظ ولكن ... من حيث أنه قد سُئل>
لما يبقى فية
د . ترى نفسك ( الأفضل ، الأسعد ، الأصدق ، الأخلص )\
الاصدق
هـ. تشعر غالبا ب ( الضياع ، التشتت ، الهلاك )
الضياع
و. متأكد من أن عليك ( أن تكون ، ألا تكون ، أن تحاول أن تكون )
ان تكون


4- ختامه مسك ؟

في أي شيء تفكر الآن وبصدق ؟ ولأول مرة أم غالبا ما تفكر في هذا الأمر ؟
اخلص الاسئلة كل لما ادخل

أتمنى أن لا أكون قد أثقلت فعندي الكثير ولكن يكفيك من البحر نقطة (مالحة أي نعم لكن ... وسنجزي الصابرين )

تحياتي وأمنياتي لك وللجنة (الإمتحان .. كما يظهرلي ) بالتوفيق والسعادة في الدنيا والآخرة.


لا بس الاسئلة محتاجة تفكير

وتحياتى ليك وربنا يوفقك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
 
ahmed radwan علي كرسي الاعتـــــــــــراف
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 3انتقل الى الصفحة : 1, 2, 3  الصفحة التالية
 مواضيع مماثلة
-
» مناظرات الشيخ أحمد ديدات استماع مباشر دون تحميل
» صور لمدخل المدرسة والملعب

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
 :: 

منتدي الالعاب والفكاهة والمسابقات :: لعبة حلوة و مسابقات

-
انتقل الى: